hier de echte fotos vd facelift!

EdK

Forumguru
Jammer van het hout, verder vind ik hem erg mooi!!

Tja maar met dat hout werd de SuperB 2 ook als eerste getoont , maar zoals we allen nu weten is die strip ook met edelstahl leverbaar !
Dus maw komt ook in de Octavia straks , dus je kan dan kiezen !
 

Michel

Forumguru
Toch vind ik de neus bij nader inzien toch een beetje Koreaans aandoen....Jullie?

Ach, met wat fantasie lijken de koplampen op die van een aantal recente Mercedes-modellen, vind ik. Al moet ik eerlijk bekennen dat de neus van de Superb mij meer kan bekoren. Eerst maar in het echt zien en eens kijken hoe deze facelift er uitziet in een aantal andere kleuren dan dat mintgroen.
 

LenK

Forumguru
Tja maar met dat hout werd de SuperB 2 ook als eerste getoont , maar zoals we allen nu weten is die strip ook met edelstahl leverbaar !
Dus maw komt ook in de Octavia straks , dus je kan dan kiezen !
Dan krijg je zo'n bling interieur als bij de Ford Mondeo Titanium. Dat houtgekleurde vlak rond de radio/airco/versnellingpook is nl wel erg groot :crazy:
 
De site is inderdaad beveiligd nu. Ik kom er ook niet meer op. De binnenkant heb ik niet gezien.
Maar van de voorkant loop ik niet warm, tegen het lekijke af. Het huidige model heeft karakter, dat is nu weg.
Verder vind ik het erg teleurstellend dat de oude motor 2.0 TDI nog wordt geleverd. De 170 pk moest wel worden vervangen om aan de milieu eisen te voldoen (is nu ook al zo na alle problemen met het DPF) en het zou mooi zijn om nieuwe techniek in te zetten ipv de oude uit te melken.
 
Toch vind ik de neus bij nader inzien toch een beetje Koreaans aandoen....Jullie?

Het hoekige front van voor de facelift komt op mij robuuster en stoerder over. De facelift is niet lelijk maar wel even wennen. Dat hout hoeft van mij niet maar het ontbreken van zwarte strips aan de buitenkant had al veel eerder moeten gebeuren.
 

jb7

Nieuw lid
Nee hoor volgens mij is dit de franse site, lijkt wel erg op de internationel site ,ik neem aan dat de Franse het eerst zijn omdat de "new" octavia geintroduceerd word op de Parijse auto show over een aantal dagen

Toevallig ben ik nog ingelogd. Hier nog enkele foto's Wel vind ik de houtlook too much. De achterlichtunits blijven er gelukkig prachtig uitzien. Aan de koplampen kan ik zeker wel wennen. Vaak zijn ze in het echt nog mooier.









voor nog meer foto's

http://www.auto55.be/nieuws/12749-facelift-skoda-octavia



 

Bakkertje

Forumguru
Ik denk dat ik hem in het echt moet zien, op de foto vind ik hem niet echt overtuigend mooier dan het huidige model. Dik pluspunt is wel dat eindelijk de zwarte stootstrips verdwijnen, dat is echt niet meer van deze tijd.

Al met al zeker een mooie auto, maar het huidige model vind ik er niet veel voor onder doen. Ik denk dat ik het huidige model tijdlozer vind dan de facelift..
 

bwman

Lid
ben ook die mening toegedaan, mij bekoort de huidige versie ook meer, maar foto's kunnen bedriegen dus eerst maar eens in het echt bekijken voor ik een oordeel vel.
 

nomad

Senior Member
For some reason, accessing the page or resource you are trying to reach is absolutely forbidden.
 
Ik ben er niet bepaald kapot van. Interieur blijft hetzelfde behalve het multifunctionele stuur dat eigenlijk toch maar vanaf de duurdere versies standaard is. De achterlichten zijn een duidelijke achteruitgang voor mij. Precies A4 Avant afdankertjes van een paar jaar geleden. En ik hou ook niet van dit type voorlichten die je tegenwoordig bij veel merken ziet opdagen. Ik denk dat wij met onze O2 van 2006 nog een jaartje of tien gaan proberen te rijden.
 

Falcon

Donateur
Ik vind het op een afstandje meer de voorkant van Mercedes lijken. Ik denk dat ik deze eerst even moet gaan bekijken bij de dealer. Maar goed mijn octaaf blijft t/m 2011 nog.. dus tijd zat ;)

Trouwens is er al wat meer bekend over standaard uitrustingen? Wat hier nog in zit en nog belangrijker wat er bij gekomen/eventueel eraf?
 

bat

Lid
Foei, wat een koreaanse snuit op de foto's... inderdaad, kijken wat ie in het echt doet. Voor de rest: geen zwarte stootstrips (maar ja, ik heb een zwarte...) en een licht gladgestreken kont (valt al helemaal niet op).

Aan de binnenkant een nieuw stuurtje, ziet er inderdaad wat leuker uit. En de nieuwe VAG climatronic bediening (ziet er luxer uit maar is goedkoper te produceren en minder duidelijk). Die houttstrips is duidelijk iets voor onze oosterburen, ik vermoed (hoop)dat ze hier in Nederland hooguit als optie worden aangeboden.

Kortom: een hele lichte facelift.

Vooralsnog ben ik niet teleurgesteld dat ik nog een 'ouwe' rij.
 

Aiii

Lid
Hij is niet lelijk, maar de oude voorkant is toch duidelijk mooier dan de nieuwe. De achterlichten vind ik al helemaal een pak minder. Ik ben in ieder geval blij dat ik toch gewoon voor het oude model ben gegaan en niet heb gewacht op de facelift.

En extra pluspunt, omdat het maar een lichte wijziging is zal de waarde van de oude niet schrikbarend dalen t.o.v. tweedehands facelift modellen.
 
Bovenaan Onderaan