Skoda Meeting/toertocht Voorne-Putten eind 2008

EdK

Forumguru
enne wil jullie er wel aan herrineren dat ik ehm... 1.507 km – ca. 13 uur 28 min. verwijderd ben van Putten , kortom ik verwacht hier geen enkel excuus van een ander om niet te komen wegens de afstand


Pfff even meer dan een half dagje verwijderd van putten, waar praat je nou over ???
Je komt op je kont hierheen !
En dat excuus verwacht ik ook niet hoor !! :D
 

purk

Senior Member
ik wacht de datum af en denk dt ikdan nog wel even kom kijken met de octaaf I
 

Bothje

Heel gewoon lid
Er komen, volgens de "inschrijflijst", maar weinig Roomsters. Dat mogen er wel wat meer worden........
 

Hetzer

Forumguru
Er komen, volgens de "inschrijflijst", maar weinig Roomsters. Dat mogen er wel wat meer worden........

Precies, en zeer zeker de Roomsters van Voorne-Putten!!!!!

De datum is bekend het gaat worden op zaterdag 15 november!!!!!!
De exacte loctie van de Rendez-Vous in de duinen bij Ooostvoorne, en vervolgens de gezamenlijk route (15 km)zullen volgen, eveneens het exacte tijdstip maar ik denk dat we tussen 1200 en 1300 bij elkaar gaan komen om vervolgens om 14.00 af te rijden naar Vepreda Auto studio

nu kunnen we beginnen met de echte definitieve lijst!

1. Hetzer
2. CGO
 
De datum is bekend het gaat worden op zaterdag 15 november!!!!!!
De exacte loctie van de Rendez-Vous in de duinen bij Ooostvoorne, en vervolgens de gezamenlijk route (15 km)zullen volgen, eveneens het exacte tijdstip maar ik denk dat we tussen 1200 en 1300 bij elkaar gaan komen om vervolgens om 14.00 af te rijden naar Vepreda Auto studio
Enig idee tot hoelang het gaat duren? Ik heb 's avonds namelijk nog een andere afspraak...
 

Hetzer

Forumguru
Enig idee tot hoelang het gaat duren? Ik heb 's avonds namelijk nog een andere afspraak...

Na de Rendez-Vous, de mini-tourtocht nog even met z'n allen bij Vepreda even rondkijken, en wat drinken en dan kunnen de eerste natuurlijk zo rond 15.00 naar huis ( niet vergeten bij mij langs te komen voor de Goodies :grin:)
 
Mij gaat helaas 15 november niet lukken! Jammer zeg, maar de volgende keer hoop ik erbij te zijn (Regio Rijnmond is ook leuk als locatie ;))
 
Bovenaan Onderaan