Geeft maar weer eens aan hoe importeur met deze materie omgaat. Is gewoon een zeer lucratieve bezigheid al die inbraken! Ik vraag me nog steeds af waarom origineel nabesteld € 3600,-- moet kosten terwijl ze ook legaal te koop zijn tussen de € 1500,-- en € 2000,--. Na de ellende van inbraken en discussie met verzekeraar wordt je ook nog een door importeur getild. Ik voel me zwaar belazerd en niet alleen door de dieven!
P.s. Ik moet alles zelf betalen, ik rijd helaas geen lease auto, dus is dit alles nog frustrerende voor mij!
Ga nu wel over van Columbus naar Armundsen systeem, hopelijk is dit minder interessant voor de dieven, en laat een goed autoalarm inbouwen.
Maar ja daarvoor heb ik geen businessline aangeschaft inclusief Columbus af fabriek (dus niks radio met Cd overhouden) = gerwoon nieuwprijs geweest!
toen ik laatst bij de dealer was gaf ik aan dat als ik de columbus achteraf zou laten inbouwen zij de originele radio zouden overhouden dus dat de columbus nog goedkoper zou kunnen. Hij gaf aan dat dit de slagroom op de taart was voor de dealer. Als ik er met de leasmaatschappij niet uit zou komen kon ik nog bij hem terug komen omdat hij er dan nog wel wat af kon halen.