Kodiaq vragen en weetjes

Canon-Eye

Forumguru
Setje Sonniboys zal vast wel flink verbetering geven, zonder jouw uitzicht naar achteren teveel te beïnvloeden.
Ik rij al bijna 13 jaar met Sonniboys in 3 opvolgende auto's en heb ze er het hele jaar inzitten. Nooit meer zonder!
 

dieselslurper

Senior Member
Blinderen hebben ik ook geen ervaring mee, maar rij ook al een jaar of 10 met Sonniboys vanaf de B-stijl helemaal rond.

Jongens vinden het super met de tablets op de achterbank, zelfs als ze met de beugels aan de stoel vast zitten hebben ze geen last van schitteringen oid.

De Kodiaq set die ik recent kocht zitten helaas wel plastic clips bij ipv metalen. Gaan zien hoe lang dat goed gaat... Voordeel is dat je het in de winter er eventueel uit kan halen, doe je met blinderen niet zo snel.
 

C00per

Senior Member
Hallo hebben jullie nog bepaalde tips/adviezen voor het wassen/schoonmaken en het in de was zetten van de Kodiaq (Race blue)
 

Stevala

Actief lid
@C00per ik gebruik eerst een foam om de auto in te schuimen en het vuil los te maken. Daarna afspuiten en dan wassen met de twee emmer methode. Ik gebruik momenteel een shampoo met wax van mequairs.
Waxen zelf heb ik vroeger gedaan met turtle wax.
Gebruik nooit geen spons om te wassen maar best een washmit uit microvezel en een droogdoek of water magnet om af te drogen.
 
Hallo, ik heb een skoda sportline 2020 met alarm en trekhaak.

2 vragen:
*Als ik de aanhangwagen afkoppel zonder de wagen te ontgrendelen, dan gaat het alarm NIET af, is dit normaal?
*De 4 richtingaanwijzers knipperen tegelijkertijd 1X om de zoveel tijd terwijl de sleutels aan het sleutelrek hangt. Weet iemand hoe dit komt?

Alvast bedankt.
 
Beide origineel af-fabriek, of is er iets naderhand ingebouwd?
De trekhaakvoorbereiding heb ik genomen, en de garage heeft de trrekhaak er dan opgezet. Alarm was van fabriek uit al ingebouwd.