Kodiaq vragen en weetjes

Sjuppie2001

Actief lid
@Ursus arctos middendorffi toevallig dat ik afgelopen weekend bij @Antera was, die heeft me hierbij willen helpen qua installatie. Uiteindelijk viel het eigenlijk hartstikke mee (vond ik in ieder geval) en waren we denk ik in ongeveer 1,5/2uur klaar met beide treeplanken.
Geloof het 'speciale' gereedschap was om de blindmoeren te bevestigen en een popnageltang om alle 48 popnagels vast te maken :).
 

Sjuppie2001

Actief lid
(En neem dan ook de eibach veren set van @Antera! Ik vind het echt beter op de auto (qua deining veel minder en het staat net iets beter, maar dat is dan persoonlijk uiteraard)

Zal ook de foto's nog eens online zetten (zodra ik het formaat naar beneden krijg )
 

clocky

Lid
Heb wel steeds een storing met lane assist.
Heeft iemand anders dat ook? Denk gewoon terug naar de dealer, misschien even resetten.
 

Mystikal

Senior Member
Bij een Kodiaq 2019 sportline met elektrische stoelen en gebruik vsn gepersonaliseerde sleutels. Moeten er spiegels dan ook terug naar de juiste postie gaan per sleutel zoals de stoel dat doet? Heb het idee dat dit bij mij meestal niet is (of misschien wel nooit, ligt er aan of mijn vrouw de spiegels wel of niet heeft verzet.
 
Als ik een aanhanger met 13 pin aansluiting aansluit, en ze ontkoppelen (stelen) de aanhanger, dan gaat het alarm af.


Gebeurt dit ook bij een 6 pin aanhanger aub?
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Gebeurt dit ook bij een 6 pin aanhanger aub?


Half aangepast?

De bewaking wordt, dacht ik, gedaan door het systeem te laten kijken of er een bepaalde kring gesloten blijft, of onderbroken wordt.
Afhankelijk op welke kring dit wordt gedaan, zou dit dus ook gewoon via een verloop naar een 7-polige aanhangwagenstekker moeten kunnen...
Kwestie van een keertje uitproberen!
 

wdejong32

Actief lid
vraagje , ik heb nu een kodiaq zonder driving mode select maar ik vind de DSG bij een stoplicht optrekken of bij uitrollen naar een rotonde en dan weer versnellen vrij traag reageren , is dit in dat driving mode onder de persoonlijke instellingen aan te passen ?? verder zijn de instellingen prima maar ik zou alleen de DSG misschien dan bete op sport stand kunnen zeten als dat kan
 
Ik heb verdorie een zaak voor... Ik had het build in alarm mee besteld. De wagen is geleverd zonder alarm door een fout bij Skoda zelf... Desondanks dit staat op de factuur dat er een alarm in zit dus heeft de garage een meta system alarm er ingezet...

Het bewaakt enkel 13 polige aanhangers. Ze gaan nu mijn aanhanger aanpassen ... 100 euro. Ik lees hier dat het originele alarm hier geen moeite mee heeft.

Als de interieur voorverwarming aan gaat, gaat het alarm af. Ze gaan dit aanpassen 200 euro... Ik kan me niet inbeelden dat het originele alarm hier geen rekening mee heeft gehouden...

Als mijn ruit open staat, dan bewaakt het alarm de wagen niet vanbinnen. Hoe is dit met het originele alarm?

Ik ga morgen eens bellen met de garage... Want bijbetalen vind ik onrechtvaardig...
 

EdK

Forumguru
Want bijbetalen vind ik onrechtvaardig..
Tsja als jij zwart op wit hebt staan dat er alarm bij aflevering behoort te zitten dan zou ik ze die 2 dingen van 100 en 200 eurie lekker ff in laten bouwen.
En als ze met een rekening komen dan pas lekker in discussie met zijn gaan en met je offerte met de tekst alarm hun om de oren slaan.
Die rekening mogen ze deponeren bij PON als die het niet goed heeft doorgezet naar Skoda Tsjechië
 

Stormtrooper73

Actief lid
Hoi allen
Heb Misschien een rare vraag, mijn Copiloot Console opberg klep zit dicht.
en er zit geen aparte knop bij het dashboard kastje, is dit misschien een extra optie op de Kodiaq?
om boven de dashboard een opbergkast te nemen ??

thanks
 

Bijlagen

  • das.jpg
    das.jpg
    102,7 KB · Weergaven: 140

Japanese Power

Donateur
Ik heb 2 knoppen en 2 opbergvakken. Idem aan de afbeelding die je hebt gepost. Kodiaq van de eerste generatie uit 2017. Alleen bovenin is geen vakverdeling.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan