Hoe ouder hoe gekker

EdK

Forumguru
Van wie heb je nu weer een petje gejat ??
toch niet van dat buurjongetje van 12 naast jullie huisje he ???:D
 

JeSko

Forumguru
Niks mis met een Marcelleke, maar mensen doe aub schoenen aan en GEEN teejensletse, niemand wil op de dijk andermans vieze tenen zien :D
 

Okki

Donateur
Bbrrrr... mannen in zo'n glimmend sportbroekje met een singlet (liefst net te kort over de bierbuik) en Adidas slippers (al dan niet met witte sokken) die zo in de supermarkt boodschappen gaan doen....
 

leon-cupra

Forumguru
Op de dijk kijk ik toch nog de vrouwen hoor :pardon:
Al moest er een man naakt rondlopen op de dijk, k zou het nog niet gezien hebben :deuk:
 

Greenliner

Senior Member
Haha, op de volgende meeting iedereen in zijn marcelleke...
Ik sta op de camping. Mijn madam roept me toe tenminste een marcelleke te dragen om het biervat wat te bedekken.
 

Cordoba

Forumguru
Wat betreft de mensen die commentaar hebben op het handhaven op geluidsnormen: op bepaalde plaatsen (en dat zijn niet alleen rivierdijkjes) wordt je bij mooi weer continue lastig gevallen met mensen die hun komen en gaan extra willen benadrukken via een speciale uitlaat. Toen ik in Gouda woonde in de buurt van één van de toegangswegen richting centrum had ik daar ook regelmatig last van, en dat gaat dan vaak 24 uur per dag door. Mensen die het met verstand gebruiken (niet in nacht in bewoonde gebieden) daar heb ik niet zo'n probleem mee, maar om de één of andere reden zijn het vooral mensen die een paar kapotte hersencellen die een dergelijke uitlaat hebben en er niet mee om kunnen gaan.

Persoonlijk kan ik ook wel genieten van een uitlaat/motor die zich even duidelijk laat horen bij vol accelereren, maar wil ook wel dat een uitlaat/motor behoorlijk stil is bij een constante cruise snelheid. Een uitlaat die zich gedurende een uur of langer laat horen bij gewoon cruisen is ook behoorlijk vermoeiend.
 
Bovenaan Onderaan