SEAT Leon CUPRA R

sitechris

Donateur
En onverantwoordelijk zou ik daar aan willen toevoegen.

Ik bedoel ik weet niet hoe dit filmpje is opgenomen maar ik hoop dat de bestuurder niet alleen zicht heeft gehad op de KM teller.

Beide handjes gewoon op het stuur en zicht uiteraard op de weg (en ook op de teller af en toe haha). De weg was overigens op een zeer enkele auto na volledig leeg. Corona heeft ook voordeeltjes ;). Enige reden dat ik moest remmen was een kleine Baustelle.
 

leon-cupra

Forumguru
Ik vroeg het mij af wanneer de eerste negatieve reactie ging volgen. In het Ferrari topic was de bestuurder een onverantwoordelijke kerel en diezelfde personen van in dat topic geven hier duimpjes :arghh:
 

EdK

Forumguru
Ach met 2 handen aan het stuur ??
Ik hou het stuur dan nog tussen de knieën en draai dan ff een sjaggie !
Wel zware v Nelle uiteraard .... :deuk::deuk::banghead:

Tsja t mag in Germany die 300- of +
En of het verantwoord is ? weet niet video beelden geven bij mij altijd een vertekend beeld !
Had ik naast je gezeten ? Had ik de handrem aangetrokken zodat het 275 was geworden.

Enne indien je in Germany bent en geen mondkapje hebt, kunt ook de string van je vriendin ervoor gebruiken...
Nee die van mij krijg je niet !!!:pardon:
 

leon-cupra

Forumguru
Voor een Hollander is een string veel te klein. Minstens een bomma-onderbroek.

763

:deuk::deuk::deuk:
 

EdK

Forumguru
Daar vissen wij mee op garnalen hoor Leon-cupra !!
Dus nu weet je waarom hij zo naar vis stinkt als je hem aan bomma kado doet......:tongue:
 

ertromp

Forumguru
Ik neem je broer niet helemaal serieus: “ Ook aan de manier waarop de rook uit de beide uitlaten komt zie ik meteen dat het een lekker potent wagentje is.”

241D9EA5-48D9-438F-B83B-F7BC909B3AF3.jpeg

Hier komt uit de dubbele uitlaten van de oldtimer kever toch ook een lekker wolkje vrij maar om te zeggen dat de wagen daarmee potent is :deuk:

Maar zeker weer een vermakelijk en eerlijk stuk om te lezen :thumbsup:
 

leon-cupra

Forumguru
Moest je een potentiele cupra koper zijn, heb je eigenlijk veel meer waarde aan een dergelijke review dan die van Chris.
"Objectiever", referentiepunt is totaal anders (Chris is een dergelijke wagen reeds gewoon), let op totaal andere punten die anders evident zijn, ...
 

LT83

Forumguru
Ik neem je broer niet helemaal serieus: “ Ook aan de manier waarop de rook uit de beide uitlaten komt zie ik meteen dat het een lekker potent wagentje is.”

Bekijk bijlage 82190

Hier komt uit de dubbele uitlaten van de oldtimer kever toch ook een lekker wolkje vrij maar om te zeggen dat de wagen daarmee potent is :deuk:

Maar zeker weer een vermakelijk en eerlijk stuk om te lezen :thumbsup:

je Broer, is dat niet die Rapper?? zeker niet te serieus nemen nee.
Ik vond het ook niet zo'n sterk stuk in dit geval, beetje open deuren in trappen en weinig originele teksten.
Je broer moet nog even oefenen Chris ;)
 

sitechris

Donateur
haha nee dat is niet die rapper ;).

@leon-cupra ik denk dat je wel een bepaalde voorkeur voor auto's moet hebben als je de hardcorevariant van een hothatch koopt. Dan moeten dit soort auto's wel een beetje in je DNA zitten.

Desondanks vind ik het ook leuk om eens een afwijkende mening te horen van iemand die de auto niet kent en niet perse een voorkeur heeft. Sowieso is het lastig objectief blijven als het over auto's gaat. Mij lukt het iig niet ;).
 
Bovenaan Onderaan