Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
@brepus13

Deze bijvoorbeeld?

#Aliexpress € 3,19 51%OFF | 10Pcs W5W T10 Led Canbus Lampen Voor Audi Bmw Vw Mercedes Auto Interieur Lichtkoepel Kofferbak Lamp Parking lichten Foutloos 12V https://a.aliexpress.com/_dWIH1vw

Heb de tekst gelezen, deze passen op geen enkele Skoda, staat onderaan, wel heel specifiek... :banghead:
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Ritje heen & terug Antwerpen achter de rug, en wat een kampioen is deze auto, in de hernemingen is dit 1.6 blokje echt fantastisch, ik had even geleden wat "klachten" van de rumoerige TDI, maar op hogere snelheden en lange ritjes valt dit compleet maar dan ook compleet weg. Rijd ook gewoon zo retestrak, wauw :)
 

VAG-man

Forumguru
Leuk setje inderdaad! Bij mij zouden de lampjes met dubbele contactpunten niet werken, daar ben ik de mist in gegaan, die fiting zit nergens in mijn auto, niet in het Interieur en niet in het exterieur.

Wat bedoel je hiermee? 2 contact punten per pool? Dat betekent 4 per lampje. Moet kunnen hoor.
 

brepus13

Forumguru
@brepus13

Deze bijvoorbeeld?

#Aliexpress € 3,19 51%OFF | 10Pcs W5W T10 Led Canbus Lampen Voor Audi Bmw Vw Mercedes Auto Interieur Lichtkoepel Kofferbak Lamp Parking lichten Foutloos 12V https://a.aliexpress.com/_dWIH1vw

Heb de tekst gelezen, deze passen op geen enkele Skoda, staat onderaan, wel heel specifiek... :banghead:


Ik geef het op... van de 100.000 beschikbare ledjes kies je er 1 die niet op Skoda zou passen!

los van het feit dat dat dus onzin is zoek dan even verder!! Heel veel succes met je stellingkast en je zoektocht. :pardon:
 

JeSko

Forumguru
De blauwe lampjes zijn overigens ideaal als binnenverlichting, deze gaven daarstraks in het viaduct mooi wit licht zonder te verblinden, perfect om met slapende kindjes te rijden, deze heb ik eveneens bijbesteld en komen overal in het interieur, de felle leds die kanerr ook voorstelde komen achteraan in de kentekenplaat. :thumbsup:
 

s-line

Forumguru
Tsja andersom heb ik t nog nooit gezien, een bentley met Skoda logo's zou wel erg stoer zijn in die kringen....:D
Misschien als Skoda eens een paar mooie wielen ontwerpt zou het zomaar kunnen...
Maar mooie ontwerpen zijn ze al een paar jaar geleden meegestopt geloof ik..:D;)
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Ik kan het eerst aankijken met de blauwe achteraan, moesten ze toch bevallen ( heb ze nog niet int donker gezien ) laat ik ze zitten. En dat ze te heet worden heb ik al eens gelezen, maar er zijn er zoveel hier die deze of soortgelijke gebruiken.
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Dit zijn de blauwe van GP thunder, geven geen foutmelding want geen LED uiteraard, het is niet zo wit en fel, denk dat ik ze wel ga wisselen voor de LED's die ik liggen heb, zodat deze achteraan als voetverlichting kunnen dienen.

20200620_045440_copy_1612x1209.jpg
 

VAG-man

Forumguru
@JeSko dit ziet er mooi uit. Niks meer aan veranderen. Persoonlijk vind ik het niet staan om van die felle lampen op een kentekenplaat te laten schijnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan