Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
@JeSko Ik ben weer even aan het bijlezen in je topic, maar wat heb je geprobeerd dat je stelt dat stoomreinigen nodig is om de kofferbak schoon te krijgen?
Mijn ervaring met een extractor (soort tapijtreiniger speciaal voor auto interieur), is dat je veel meer schoonkrijgt dan je ooit voor mogelijk had gehouden. Je kunt ook een tapijtreiniger huren bij een DHZ-zaak (bijv. Bo-rent of Boels) voor een dagje, dan wel opletten dat je ook de kleine zuigervoet en korte steel hebt, anders kun je in een auto niet uit de voeten.
 

JeSko

Forumguru
@Cordoba

Stom van me, ik denk zelfs dat ik zo'n tapijtreiniger liggen heb, wel voor huiselijk tapijt maar dat mag niet uitmaken toch? Dit weekend eens proberen, er komt sowieso wel een rubberen mat over maar het is leuker om te weten dat het daaronder ook netjes is :) had hiervoor wel geprobeerd met wat water, een soort borsteltje en wat tante Kaat middeltjes, maar dat was voor ik mezelf hier had ingelezen over goed reinigen van interieurs.
 

Cordoba

Forumguru
Voor kofferbaktapijt, zeker als het uit de auto kan, is gewone huisversie een redelijk goed alternatief, alleen doordat de zuigmond groter is, zuigt ie ook minder hard vuil en water uit het tapijt. Een paar weken terug voor mijn nichtje de matjes uit haar 24 jaar oude Volvo gedaan, en ze was echt stomverbaasd dat die er bijna als nieuw uitkwamen.
 

JeSko

Forumguru
Als de verkoper antwoord ga ik zondag dit setje originele A8 Velgen ophalen in Kuringen, makkelijk zonder banden, kan ik ze meteen schuren en poedercoaten op mijn werk, dan kunnen deze erop, de GMP's eraf en kan ik de GMP's bijwerken en ook spuiten eventueel. Duimen dat hij antwoord!

Screenshot_20200610-161444_2dehands.jpg Screenshot_20200610-161456_2dehands.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

JeSko

Forumguru
Ja vind ik ook @HarrieSkoda ! Deze kleur schittert echt in het zonlicht:D

@CDK

Niet 100% zeker maar dit staat ook tussen de foto's, geen idee wat het is maar er staat wel Audi/VW op :pieker:

Screenshot_20200610-192914_2dehands.jpg
 

EdK

Forumguru
Als je ze koopt dan schuur je wel die ringen eraf hoor !!

Echt echt echt Skoda onwaardig....:D
 

Timmer

Donateur
Goh, die audi ringen, het zijn uiteindelijk audivelgen. Ik snap dat je ze er af zou doen, maar langs de andere kant, ik ken er genoeg die met bentley, amg of lambo logo's rondrijden (Ok, het zijn dan ook wel de echte velgen en een andere categorie).

maar euh, gij bent dus poederlakker?? :D
 

JeSko

Forumguru
@Timmer

Ja niks mis mee hoor ik heb echter liever het logo van Skoda:D jazeker, kijk maar eens in het topic "mijn werk" hier op het forum.

@Cordoba

Niks mis mee hoor alleen is het niet iets wat ik doe, het stoort me niet maar als het kan heb ik liever de Skoda logo's rondom rond :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan