Status
Niet open voor verdere reacties.

brepus13

Forumguru
Ach, ik probeer de led gewoon... vind ik het niks gaan ze in het lampen voorraad bakje :-)

heb nog wat ander led spul onderweg. Voor de O3 ook achteruitrij lichten. Voor de fiat alles led (behalve dimlicht, daar heb ik xenon voor besteld omdat ik dat fijner vind)
 

JeSko

Forumguru
Net nog eens lekker door kunnen blazen op onze Belgische autostrade, deed de auto merkelijk deugd en hij deed voor zo'n kleine motor vlotjes mee. Opmerkelijk was dat eens boven de 110 er veel stuur trillingen optraden, echter verdween dit na een tijd, dit was ter hoogte van Herentals op de E313, na dat stuk verdween deze trilling helemaal, mag dus aannemen dat dit aan het wegdek lag en niet aan de auto? Nog Belgen hier die dit stuk hierom bekend is?
 

Timmer

Donateur
Ik kom maar zelden op de E313, maar als de trilling weg is, kan ik maar een oplossing bedenken, rij hetzelfde stuk opnieuw aan gelijkaardige snelheid.
Is het terug, dan een ander stuk met dezelfde snelheid.
Zo kan je nagaan of het plaatsgebonden is.

en de E313, is da niet die autostrade met die brokkelbrug? :pieker:
 

JeSko

Forumguru
Klopt dat is de brug over Wijnegem, ik ben er twee keer gepasseerd vandaag ( vergeten vermelden ) en de auto had het twee keer, op de heenrit wel minder dan terug. Het getril hield ook plots op, dus denk wel dat het de baan betreft.

Edit, heb het eens opgezocht, schijnt echt een rot stuk baan te zijn, is al eens op zijn Belgisch opgelapt in 2015, maar nu 2020 moet er weer aan gewerkt worden vanwege erbarmelijke staat.
 

JeSko

Forumguru
Haha dat wel @VAG-man , wat dat betreft geld de regel hier; wat je betaalt is wat je krijgt :D als je weet dat mijn auto bij jullie driemaandelijks kost wat mijne elk jaar kost aan wegenbelasting...

Edit: Mijne kost hier 300 per jaar dacht ik, in NL kost de 1.6tdi van 2014 390€ per kwartaal:nailbiting:
 

Timmer

Donateur
Ik vind anders dat wij hier genoeg belasting betalen :tongue: zeker als je weet dat we al een jaar geen regering hebben... #bende-amateurh**ren :(
 

VAG-man

Forumguru
als je weet dat mijn auto bij jullie driemaandelijks kost wat mijne elk jaar kost aan wegenbelasting...

Zou zo kunnen, maar wij hebben het comfort van strakke wegen en dat is ook wat waard.
Ook zullen jullie regelmatig een uitlaat, schokbreker ja zelfs een hele ophanging moeten vervangen na al die gaten in de weg.;)
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Geen idee ik heb nog nooit een auto zover gereden dat dat nodig was :D de Peus had 65000 km toen ie total los gereden werd dan gaan onderstel zaken nog lang mee :D

@Timmer

Ja laten we daar maar niet gaan, BE is een frustrerend land om te wonen op dat vlak :banghead:
 

JeSko

Forumguru
Lampjes (festoons) voor de nummerplaat en interieur zijn aangekomen. Was goedkoper per lamp als ik er meer bestelde. 20200602_101748.jpg
 

Derooke

Forumguru
In België mag je gewoon de straat filmen als je een attest bij de lokale politie gaat halen. Dit ook was iets van 25 euro per camera dit houd in als er iets gebeurt dat ze weten dat er een camera is en ze beelden mogen komen opvragen. Het enige wat niet mag gefilmd worden is voorgevel van andere huizen. En tuinen van gebuurs mogen ook niet . Opslagtijd is ook beperkt
Dit is in België zo .(heb 3 camera's hangen)

Mvg

Edit kan blijkbaar wel per regio verschillen
 

JeSko

Forumguru
Bedankt dat is handig @VAG-man !

@Derooke

Ahzo, ja dit is wat mij verteld is door een zaakvoerder die er problemen met heeft gehad, maar het is best mogelijk dat in onze smalle straat de overkant ook gefilmd word, verder geen idee hoe dit allemaal in de haak zit.
 

JeSko

Forumguru
20200605_065835_copy_1382x1843.jpg

Bílý had dorst, gelijk ook de bandjes strakker gezet, kreeg gisteren de melding bandenspanning controleren, rijd nu weer een stuk beter.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

VAG-man

Forumguru
Je moet ook niet zo lang wachten met het oppompen van de bandjes.
Op hoeveel bar heb je ze gezet?
 

JeSko

Forumguru
Nee moet maandelijks gecontroleerd worden normaal, met de Pug deed ik dat altijd omdat ik sneller verschil merkte door de hogere bandjes, bij deze voel ik het niet zo snel.

2.3 rondom, de sticker in de tankdop adviseert voor 18 inch normaal beladen met 3 personen en wat lichte bagage 2.2 rondom, maar 19 inch stond niet aangegeven. Ben dus voor 2.3 rondom gegaan.
 

JeSko

Forumguru
Stoelbeschermers besteld voor de kinderstoelen, ik beschermde de stoelen nu met grote handdoeken waar ik zelf gaten in had gemaak zodat deze rond de stangen van de kopsteunen gingen. Het voldeed maar dit is net wat properder en mooier. En de antislip zorgt voor extra stabiliteit. Screenshot_20200605-204659_Samsung Internet_copy_438x648.jpg Screenshot_20200605-204703_Samsung Internet_copy_573x649.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan