Sander’s Karoq (even voorstellen)

SanderKaroq

Nieuw lid
Hallo allemaal!

Sinds vandaag nieuw hier op het forum!

Altijd Opel gereden (Opel vind ik niet meer zo kwalitatief als 10 jaar geleden), 2 jaar geleden overgestapt op Seat Leon. Ik wilde echter een auto met een hogere zit.

Nu wordt dus dinsdag a.s. een Skoda Karoq geleverd Business edition 1.5 dsg black magic. Trekhaak als optie. Als de auto geleverd is, zal ik foto’s maken en posten.

Prachtige auto vind ik tot nu toe!

Toekomstige upgrades:
- dummie uitlaat van milotec
- sonniboy privacy shades
- lane assist activeren

Ik had gelezen op internet dat lane assist later via vcds te activeren is. Vraag me af of dat het dezelfde soort lane assist is als op mijn seat. Deze corrigeert heel subtiel als je bij de witte lijn in de buurt komt.

Ik zou niet lane assist willen waarbij het stuur alleen gaat trillen.

Iemand hier die dit al geprogammeerd heeft bij zijn Karoq?
 

Timmer

Donateur
Welkom Sander.
Lane assist is normaal later bij te programmeren, maar hangt dacht ik af van welke camera er in de wagen geïnstalleerd is, er bestaan 2 camera's en met slechts 1 ervan is het mogelijk.
Wat is een 'dummy uitlaat milotec'?
Ziet er wel leuk uit zo, heeft nog iets mysterieus zo onder een doek :)
 

Antera

Donateur
Van harte welkom, Nog een nachtje slapen en dan is die dan eindelijk van jouw. Op naar de Upgrade's
 
Hallo allemaal!

Sinds vandaag nieuw hier op het forum!

Altijd Opel gereden (Opel vind ik niet meer zo kwalitatief als 10 jaar geleden), 2 jaar geleden overgestapt op Seat Leon. Ik wilde echter een auto met een hogere zit.

Nu wordt dus dinsdag a.s. een Skoda Karoq geleverd Business edition 1.5 dsg black magic. Trekhaak als optie. Als de auto geleverd is, zal ik foto’s maken en posten.

Prachtige auto vind ik tot nu toe!

Toekomstige upgrades:
- dummie uitlaat van milotec
- sonniboy privacy shades
- lane assist activeren

Ik had gelezen op internet dat lane assist later via vcds te activeren is. Vraag me af of dat het dezelfde soort lane assist is als op mijn seat. Deze corrigeert heel subtiel als je bij de witte lijn in de buurt komt.

Ik zou niet lane assist willen waarbij het stuur alleen gaat trillen.

Iemand hier die dit al geprogammeerd heeft bij zijn Karoq?

Welkom Sander,

Ik vind de dummies voor de Karoq behoorlijk aan de prijs. Veel duurder dan die van de octavia

Ik wil ook graag lane assist programmeren, op advies van Antera heb ik travel assist bij besteld vanwege de camera die er dan op zit.
 

SanderKaroq

Nieuw lid
Nogmaals bedankt iedereen!

@iwanbruin Die van Milotec zijn inderdaad prijzig. Ik zit te twijfelen tussen 2 verschillende uitlaatdummies. Tussen de 2 opties zit 30 euro verschil.

Milotec €84,- incl. verzenden
B183702C-B3B5-48B5-B3CF-E353F70CD407.jpeg


Martinek €56,- incl. verzenden
C3CFDEB8-9D5A-4A73-9895-384306272B26.jpeg


@Antera Ik begrijp dat jij de VCDS-Goeroe bent:D!
Heb je al eens lane assist geactiveerd op een Skoda Karoq?
 

Bijlagen

  • F2087C23-C6EE-461D-B4ED-BA01F7C34B45.jpeg
    F2087C23-C6EE-461D-B4ED-BA01F7C34B45.jpeg
    261,1 KB · Weergaven: 33

Antera

Donateur
@SanderKaroq Jazeker heb ik dit. Geen enkel probleem als je een driehoekscamera in de voorruit hebt zitten. Dit heb je als je Light assist en/of verkeersbordenherkenning hebt. Dit is niet trillen maar corrigeren op 2 manieren

Meer info kan je me altijd even whatsappen.
 
Bovenaan Onderaan