Sander’s Karoq (even voorstellen)

EdK

Forumguru
De stip die zijn ideaal , zelf ook op de Fab en hiervoor de Yeti.
Alleen als je ze koopt en gaat monteren zorg dan dat er een derde hand bij is !!
Daar je de bouten van je motorkap moet loshalen en weer daarna moet vastzetten op de juiste plek is het prettiger als je die derde hand erbij hebt voor het gewicht.
Verder een appeltje / eitje wat betreft monteren
 

EdK

Forumguru
Tsja alleen staat er op die goedkope setjes vaak in no time een bak met roest....
Of zijn ze zo lek.....
 

VAG-man

Forumguru
Tsja alleen staat er op die goedkope setjes vaak in no time een bak met roest....
Of zijn ze zo lek.....

Dat is een aanname.
Hetzelfde geldt voor deze zin. Milotec laat ze ook in China maken, dus waarom 3x meer uitgeven?
 

De Stip

Forumguru
Ziet er best wel vet uit @iwanbruin Maar even een vraag, zit je kentekenplaat niet ietwat te hoog gemonteerd? Die vouw in de carrosserie zie je niet zo vaak namelijk....
 

SanderKaroq

Nieuw lid
Je kan niet veel lager gaan i.v.m. lijn in de achterklep, je kan hem 7mm laten zakken zo op het oog.

ik heb hem zelf ook wat lager gezet met dubbelzijdig foam tape ertussen tegen het rammelen
 

De Stip

Forumguru
IMG_9664.jpg

Ik heb hem op deze hoogte zitten, hopelijk kun je het goed zien want de foto is ietwat donker....
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Word het gewoon niet tijd dat die metalen kentekenplaten vervangen worden voor stikkers !?
Kun je ze zelf op juiste hoogte plakken , geen extra gaten die ze boren in je kofferbakklep en het zit ook nog eens mooi strak vlak tegen de wagen aan !
Dus geen vuilophoping meer achter de platen , lekker makkelijk met poetsen !!

En hier in NL is de kentekenplaat toch verbonden aan de wagen , dus in theorie gaat hij er tot zijn dood toch niet meer vanaf .......
 

Deva

Nieuw lid
Ziet er goed uit! Ik heb zelf ook de sonniboys op het oog (ook voor Karoq) maar deze zijn niet meer leverbaar?

weet iemand nog een tent die ze op voorradig heeft?
 
Bovenaan Onderaan