Sander’s Karoq (even voorstellen)

SanderKaroq

Nieuw lid
Upgrades:
- Kentekenplaat van de achterklep fatsoenlijk gemonteerd met dempend product ertussen. Schroeven waren niet deugdelijk er in gedraaid (haastklus), dus kenteken trilde als een malle met open en dicht doen.
- CPLAY2AIR draadloze adapter geinstalleerd en netjes weggwerkt (draadloos apple CarPlay).
- Milotec dummie uitlaatjes besteld.
- Sonniboy zonnewering besteld.
 

Antera

Donateur
Lijkt op de foto wel een camera te zitten in de vluchtigheid maar hij zit uit het midden zie ik op de foto. Leek erop
 

Bijlagen

  • camera1.png
    camera1.png
    412,8 KB · Weergaven: 79

SanderKaroq

Nieuw lid
Een beetje kneedgum doet wonderen. Ook zit er een kleine uitsparing waar de module perfect in past. Dat helpt dan ook wel.
 

De Stip

Forumguru
Netjes gedaan die module voor draadloze CarPlay. Het maakt dus niets uit, dat de USB recht omhoog gaat ipv haaks? Het klepje gaat netjes dicht. Ben je er tevreden over qua werking? En welk merk heb je daarvoor aangeschaft?
 

SanderKaroq

Nieuw lid
Ik heb het kabeltje gefixeerd met kneedgum, idealieter zou je een haakse usb adapter kunnen plaatsen naar links. Klepje gaat net netjes dicht.

ik heb het merk cplay2air, die is het meest bekend. Was met 7 dagen binnen 3 weken terug.

Werking ervaar ik als perfect. Wel wordt je telefoon warmer dan normaar omdat hij in je broekzak blijft en toch bezig is.

Ik las wat reviews over dat >> naar volgende/vorige track niet meer werkt. Bij mij wel in ieder geval. Denk dat ze een update hebben gedraaid.
 

De Stip

Forumguru
Kun je dat kabeltje verwijderen van de adapter, of zit hij geseald? Want dan is er natuurlijk a la minute een ander kabeltje aan vastgeknoopt :)
 

SanderKaroq

Nieuw lid
Zo vandaag foto’s van 2 updates:
Sonniboy
AE2E839C-67B7-4FC8-82A7-0A8410FBF183.jpeg

Sier uitlaatjes van Milotec
30D8E564-85BF-45A3-99A6-5A002C108119.jpeg

Milotec sier stukjes vallen me niet tegen, in de zon komen ze helemaal tot hun recht.

donderdag ook bij @Antera op bezoek geweest voor heel wat software updates!
 
Laatst bewerkt:
De milotecs zien er goed uit, geeft net een stuk mooiere uitstraling.
Ik mag de Karoq woensdag ophalen en ik heb de sonniboys en een doorlopende rode reflector van milotec al klaar liggen. De afspraak met Antera is ook al gemaakt
 

De Stip

Forumguru
De milotecs zien er goed uit, geeft net een stuk mooiere uitstraling.
Ik mag de Karoq woensdag ophalen en ik heb de sonniboys en een doorlopende rode reflector van milotec al klaar liggen. De afspraak met Antera is ook al gemaakt

Hoe gaat dat eruit zien bij een Karoq? Omdat de reflectors anders liggen ten opzichte van de Kodiaq. Ben zeer benieuwd......
 

SanderKaroq

Nieuw lid
Sander, was het activeren van line assist nog gelukt?

lane assist was niet gelukt. Geen camera on board helaas.

Mod waar ik echt super blij mee ben is de virtual bas! Wereld van verschil met muziek. Eerst was het een beetje kaal geluid, nu vol en pittig waar het moet zijn.

Gasrespons ook laten aanpassen. Deze was nogal tam waardoor ik vaak gelijk kickdown moest gebruiken om in te voegen. Nu hoeft dat niet meer.
(Ik heb geen drive mode knop)
 
lane assist was niet gelukt. Geen camera on board helaas.
.........
Ik heb travel assist er bij besteld, er zou dan een extra camera op moeten zitten. Ik ben benieuwd of het bij mij wel lukt.
De virtual bass lijkt me ook wel wat. Voordat ik ga zal ik de lijst met mogelijkheden nog even printen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan