Sander’s Karoq (even voorstellen)

EdK

Forumguru
Tsja die van 84 eurie vind ik persoonlijk wel beter smoelen dan die goedkopere....
En dat heeft niets van doen met de prijs maar het optische
 

SanderKaroq

Nieuw lid
@SanderKaroq Jazeker heb ik dit. Geen enkel probleem als je een driehoekscamera in de voorruit hebt zitten. Dit heb je als je Light assist en/of verkeersbordenherkenning hebt. Dit is niet trillen maar corrigeren op 2 manieren

Meer info kan je me altijd even whatsappen.
Morgen zal ik even kijken naar de camera. Dan hoor je het van me:yeah:
 
Dag Sander Karoq. 2 vraagjes:
1) Zijn de uitlaatsierstukjes eenvoudig te monteren of moet er veel gesloopt worden?
2) Wanneer had jij de Karoq besteld?
 

SanderKaroq

Nieuw lid
Dag Sander Karoq. 2 vraagjes:
1) Zijn de uitlaatsierstukjes eenvoudig te monteren of moet er veel gesloopt worden?
2) Wanneer had jij de Karoq besteld?

ik heb de montagehandleiding toegevoegd. Simpel klusje.

de Karoq had ik 2 maart Besteld.
 

Bijlagen

  • 2 861_961 22_ma_04-2018.pdf
    589,1 KB · Weergaven: 34

Smeeuwis

Donateur
Welkom op het forum naamgenoot, en veel plezier van je nieuwe auto. Plaats je wat foto's na de aflevering?
 
Mooi hoor, veel plezier er mee. Met dit weer kan je hem komend weekend al wassen. Ik moet nog heel even wachten, de mijne zal deze week gemaakt worden.
Ik heb een doorlopende reflector in rood besteld bij milotec voor de achterbumper (en die ligt al te wachten) ook leuk in combinatie met de uitlaat dummies.
 

SanderKaroq

Nieuw lid
Zie dat je een camera hebt dus de Lane assist kan :-). je kan me altijd whatsappen op onderstaand nummer

Ik vrees dat je enkel de regensensor ziet. De enige camera die ik heb gezien is de achteruitrijcamera:pieker:.

Ik heb front assist, zou dan ACC mogelijk zijn?
 

migila

Lid
Sander! Mooie kleur hoor, ik heb ook de zwarte besteld :)

"Gewoon maar .... metallic hoor" kan bijna bij elke kleur gezegd worden: rood blauw groen zwart grijs etc.
 
Bovenaan Onderaan