Status
Niet open voor verdere reacties.

sitechris

Donateur
Ik ga dit jaar nog wel een keer in nieuwe Raptor met zescilinder turbo rijden. Volgens eigenaar veel betere auto dan oude Raptor.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@sitechris, 6 cilinder ecoboost is een geweldige motor met 450 Pk, maar als ik switch, dan ga ik voor een 8 pitter en dan is een luchtgeveerde full options RAM Limited voor mij interessanter dan een ‘kale’ Raptor.
 

CDK

Forumguru
Soms raakt alles in een stroomversnelling..... De BEER is ingeruild voor een RAM. Project X werd project niX. Soms zit het mee en soms zit het tegen, maar binnenkort gaat Cornelis weer met een 8 pitter over ‘s lands heeren wegen :)

76c2efa182cfb90145febd23da0498d6.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Soms raakt alles in een stroomversnelling..... De BEER is ingeruild voor een RAM. Project X werd project niX. Soms zit het mee en soms zit het tegen, maar binnenkort gaat Cornelis weer met een 8 pitter over ‘s lands heeren wegen :)

:nailbiting: Ik had niet meer verwacht dat de Kodiaq na de tuning zo snel zou verdwijnen (voor tuning had ik dat wel verwacht).
 

leon-cupra

Forumguru
Proficiat met de RAM.
Hier in onze straat rijden ook twee van de mastodonten met dikke motor. Een oudere Ram en zo een Nissan Titan. Dat geluid van de motor/uitlaat ... waanzinnig. :tegek:
Je buren zullen tevreden zijn met je nieuwe aankoop :nailbiting::D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

jesse_s93

Donateur
Dat is wel een bruut apparaat, gefeliciteerd! Waarom is de Kodiaq uiteindelijk een project "niX" geworden? Sorry, heb niet alle 134! pagina's gelezen :pardon: Je had echt wel een unieke Kodiaq met mooie mods, toch? Voornamelijk motorisch?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Jewepe

Forumguru
@Corné de Kluijver

Heel veel (meer) plezier met deze mastodont. Volgens mij was de beer alles bij elkaar tóch een beetje een tegenvallend project en bracht het niet het plezier dat je zocht. Veel veilige kilometers toegewenst met de Ram en je blijft dit forum toch wel bezoeken? En ons op de hoogte houden van het wel en wee met de Ram?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Echt een gaaf apparaat. Had natuurlijk al e.e.a. via de app gezien en het is echt een super auto. Eindelijk weer op pad met een fatsoenlijk aantal cilinders onder de kap :thumbsup::thumbsup:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Gefeliciteerd Corné en veel plezier met dit monster (in de goede zin van het woord). Ik mag en herken dat wel, die stroomversnelling; gewoon doorpakken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan