Nieuwe Aanwinst: O3C ‘16

brepus13

Forumguru
Ach, ik heb een obdeleven en wordt daar steeds handiger mee :-) al doende leert men, al lig ik liever onder de auto met vieze handen een setje remmen te vervangen oid. Aangezien mijn Octavia wel redelijk klaar is heb ik af en toe fiatjes 500 er bij zodat ik daar lekker aan kan sleutelen :-)
 

catch me

Forumguru
Is zeker leuk, bij mij ook wel veel klaar, Zijn meer kleine aanpassingen nog, maar je komt toch steeds weer iets tegen om te veranderen :D:D
 

brepus13

Forumguru
Ik zou denken 55w maar zou ook 35w kunnen zijn hoor. Geen 100W in ieder geval. Ik heb de lampen al een 1,5 jaar geleden een keer besteld dus grote kans dat het toen anders was dan nu.
 

VAG-man

Forumguru
Ik heb ze 55W, maar een ander merk van Ali. 100W niet doen, wordt veel te heet! 65W-70W kan nog wel.
 

catch me

Forumguru
Ik heb ze 55W, maar een ander merk van Ali. 100W niet doen, wordt veel te heet! 65W-70W kan nog wel.

Beetje redelijke kwaliteit led wordt niet zo warm toch? Heb op t werk spotjes in plafond met led van de action, die branden de hele dag, Zijn ook niet heet
 

VAG-man

Forumguru
Jahaa ze kunnen er ook 1000W opzetten. Als je de lumen gaat meten kom je vaak niet verder dan 30-40W met zo'n ledlamp.
Het is net zoals de prijs die ze opgeven van €41,49 voor... veel lager bedrag.
Trap er niet in!
 

brepus13

Forumguru
Ik had nog ventieldopjes met het groene logo erin... dat kan dus echt niet meer anno 2020 :-)

Via het forum bleek dat inmiddels ook varianten met zwart logo bestaan. Op 11-04 besteld en gister al geleverd. Ali is bijna sneller dan autodoc momenteel!
25747A81-3278-4999-B259-3892C8FD554F.jpeg
 

JeSko

Forumguru
Top, ik heb dezelfde, moet ze er alleen nog opdraaien :thinking: dat je ze eerst insmeren moet met vet of vaseline zal jij vast al wel weten?
 

VAG-man

Forumguru
Dat is zeker een goede tip @WhiteSuperB, want die dingen willen nogal een vast roesten.
Persoonlijk vind ik het logo met het groen een stuk mooier dan het huidige logo.
 

brepus13

Forumguru
Ik gebruik overigens geen vaseline maar een beetje kopervet of het nog betere ceramische vet ( maar ja moet toch ook van mijn levenslange voorraad kopervet af ). Daarnaast heb ik ze regelmatig los om bandenspanning te checken en om alles gangbaar te houden.
 

EdK

Forumguru
Maar hoe zwaar is 1 zo'n doppie nu ?
Krijg je daar geen onbalans door in je wiel ? :pieker:
 
Bovenaan Onderaan