Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op de Ds3 Performance zit een lekker spoilertje, met een led balk, bovenop de achterklep. Op die van mij helaas niet......
Laat ik nou net tegen een exemplaar aanlopen, in de juiste kleur, op het www
Alles is onderweg dus denk van wel ja.
Ach het duurt toch altijd al lannnnnnnnnng dus tegen de geplande aankomsttijd is dat virus al weer gekilled joh!
Virusoverdracht via de pakketjes is niet het probleem, daar hoef je niet bang voor te zijn.
Maar stilvallend transport is wel een acuut probleem aan het worden - er wordt niet of nauwelijks meer gevlogen naar en van China. Dus als je bestelde product niet reeds ergens buiten China in een magazijn ligt, kan het wel eens flink wat langer gaan duren.
Daar heb je helemaal gelijk in, merk ik op mijn werk ook al met toeleveringen uit China.
Ach we zien wel @Canon-Eye. Het zijn gelukkig geen essentiële onderdelen voor mijn auto
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.