EdK

Forumguru
Misschien veel geld , maar op maat gemaakt voor je wagen dus als goed is geen ergenis !
Dus uitendelijk is het niet duur dan !
Zou voor mij een aanbieding zijn waar ik uiteindelijk voor zou kiezen
 

Eemspoort

Forumguru
Over de prijs wil ik ook niks zeggen, maar dan wel met de radio van mijn keuze, niet zo'n aangehangen tablet...
 

Eemspoort

Forumguru
Voor mij al reden genoeg om dus niet voor een Scala te gaan dan. :maakmegek:
Maar ik wil nog iet van mijn Superb af, dat scheelt ook al. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Eemspoort

Forumguru
Ik meng nog wel eens wat streektalen en spraakgebruiken zonder er rekening mee te houden dat iemand anders wellicht niet begrijpt wat ik bedoel. Mijn excuses! ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Frup

Forumguru
@madrettor!! Blijkbaar heb ik dezelfde unit gekocht. Vorige week ingebouwd in mijn Yeti.
Ik had nog een Parrot in de auto. Er zat een een enorme berg kabelspaghetti achter de Swing verstopt!
Drie issues:
- het lijkt of de radio aan de onderkant nét niet ver genoeg naar achter geschoven kan worden. De achterkant sluit niet helemaal aan op het dashboard. Had jij dit ook? En hoe heb je dat opgelost?
- radio ontvangst is niet zo goed als met de Swing. Ik heb een dubbele fakra adapter bij de radio ontvangen zodat beide antennekabels zijn aangesloten. Ook de stroomaansluiting aangesloten op 12v. Er was een ‘antenna amp’ draad met 12v die ik heb aangesloten. Heb jij de ontvangst nog goed gekregen?
- er zit een screenprotector op het scherm. Netjes. Maar die spiegelt wel erg. Ik denk erover deze eraf te halen en een matte screenprotector er op te zetten.
Verder werkt de radio prima en ben ik tevreden. Tomtom erop gezet. Het opstarten van TT is wel een stuk trager dan op mijn smartphone. Maar een gestart is er niets mis mee. Afspelen van muziek via SD kaart gaat ook prima, hoewel de ingebouwde speler weinig opties kent. Ik heb daar nu Pulsar voor in de plaats. Nova als launcher erop gezet.
Oh ja, het scherm is érg helder en onvoldoende dimbaar bij mij. Overdag geen issue, maar ‘s avonds irritant. Is dat normaal? Ik heb daarvoor nu Darker geïnstalleerd.
 

Frup

Forumguru
Nee, weet ik niet zeker. Ik heb zo’n draadprikkertje om te meten en die lichtte op toen ik het draadeinde aanprikte. Zou die ook bij 1,5 volt ook oplichten dan?
Er was nog een andere draad waar iets bij stond van 12V inverse meen ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Antera

Donateur
Citaat!

Altijd een multimeter gebruiken dan weet je het zeker. Dit soort prikkers zijn niet echt betrouwbaar voor dit soort zaken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Frup

Frup

Forumguru
Citaat!


Dat lijkt me een goed plan! Eerst bekijken hoe ik zo’n meter moet bedienen. Maar dat kan niet al te ingewikkeld zijn toch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan