Pimp your Kodiaq

Herre

Senior Member
Geen van beide nog.... Kodiaq is nog steeds in bestelling. Ik denk dat ik voor die op het ventilatie rooster gaat. Die rechts van de bak is denk ik te ver weg.

Heb trouwens wel al eerder een paar keer een brodit clip gehad. Is mij altijd goed bevallen. En als je een andere telefoon zou willen hebben kan je er altijd een nieuwe clip op schroeven.
 

johndoe

Forumguru
Ik ben wel benieuwd waar de wens voor een telefoon houder vandaan komt? Zelf gebruik ik altijd CarPlay en dan kan ik alles dus bedienen via het stuur, het grote scherm, of Siri. Persoonlijk heb ik dus nooit behoefte gehad aan een telefoon houder in de Kodiaq. Wat willen jullie dan met de telefoon doen (of zien)?
 

Henrik

Forumguru
Ik ben wel benieuwd waar de wens voor een telefoon houder vandaan komt? Zelf gebruik ik altijd CarPlay en dan kan ik alles dus bedienen via het stuur, het grote scherm, of Siri. Persoonlijk heb ik dus nooit behoefte gehad aan een telefoon houder in de Kodiaq. Wat willen jullie dan met de telefoon doen (of zien)?

Appen, mail bijwerken, Spotify bedienen zonder dat Google Maps van m’n scherm verdwijnt, Flitsmeister actief op telefoon naast Google Maps om lijst flitsers te tonen zonder steeds die irritante meldingen met geluid te krijgen waardoor de radio gemute wordt en niet meer terug komt... enzovoorts enzovoorts.
Vind de plek van die Belkin dus niet zo handig voor genoemde gebruik. Broeit zou voor mij een betere oplossing zijn denk ik.
 

doncalitri1984

Forumguru
Mag hopen dat je dat allemaal stilstaand in de file doet. Flitsmeister heeft tegenwoordig een apparaatje genaamd Flitsmeister One. Dit kan de noodzaak van je telefoon zichtbaar hebben evt wegnemen. Gewoon een tip voor de rest.
 

CDK

Forumguru
f29154e779c2d6719eca503d58a37201.jpg
 

doncalitri1984

Forumguru
In het kader van telefoons wel niet zichtbaar .... (ik weet niet of linkjes mogen, indien niet excuus) , heeft iemand ervaring met het volgende ?


Je zou hiermee je android auto/carplay wireless kunnen gebruiken op bestaande android auto/carplay modellen waar nu nog een draad noodzakelijk is, dit icm met Flitmeister One zou voor mij een reden zijn om geen houder te kopen maar de telefoon lekker in de broekzak te houden.

Iemand toevallig ervaring ermee?

P.S Op de aliexpress heb je goedkopere varianten maar daar moet je headunit zelf android hebben.
Ik heb wel een versie zoals in bovenstaande filmpje gevonden voor + 120 euro.

Word wel een grote gok, tenzij iemand dit al heeft en getest heeft.
 

DannyF

Lid
Appen, mail bijwerken, Spotify bedienen zonder dat Google Maps van m’n scherm verdwijnt, Flitsmeister actief op telefoon naast Google Maps om lijst flitsers te tonen zonder steeds die irritante meldingen met geluid te krijgen waardoor de radio gemute wordt en niet meer terug komt... enzovoorts enzovoorts.
Vind de plek van die Belkin dus niet zo handig voor genoemde gebruik. Broeit zou voor mij een betere oplossing zijn denk ik.

Kuda heeft ook mooie oplossingen, alhoewel ze wel een beetje ver weg zitten
 
Laatst bewerkt:
iemand ervaring als je een nieuwe auto ontvangt om zelf de remklauwen te kleuren , lijkt me erg mooi op een sportline, of kent iemand die dit doet ? Ik zag dat jd customs het ook kan
 

CDK

Forumguru
Spuitbusje Hammerite doet wonderen, zo heb ik het ook gedaan.
Eerst goed inspuiten met remmenreiniger en als dat verdampt is kan je los gaan ;)
 
Bovenaan Onderaan