ŠKODA SCALA

leon-cupra

Forumguru
Ik ken geen andere bakker met een skoda
Die mogen wat meer uitgeven van hun vrouw en boekhouder zeker? :D-

Btw , dacht dat je nooit meer een VAG moest hebben na het drie weken wachten en na ga er zelf twee dagen ermee testen. Had je toch even de telefoniste de huid vol kunnen schelden en roepen dat ze hun Scala in hun *** mochten steken. Wat als je de Scala een supergoede auto vindt? :arghh:

;)
 

philippe bakker

Forumguru
Die mogen wat meer uitgeven van hun vrouw en boekhouder zeker? :D-

Btw , dacht dat je nooit meer een VAG moest hebben na het drie weken wachten en na ga er zelf twee dagen ermee testen. Had je toch even de telefoniste de huid vol kunnen schelden en roepen dat ze hun Scala in hun *** mochten steken. Wat als je de Scala een supergoede auto vindt? :arghh:

;)
Ik ga echt geen kleinere auto dan de Octavia kopen se
 

EdK

Forumguru
Jeetje wat een middeleeuws wegdek .......
En daar kun je met een RS gewoon over rijden....
Als dat al zo is dan zijn de vullingen allang uit je kiezen getrild na een week...:pardon:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

philippe bakker

Forumguru
Jeetje wat een middeleeuws wegdek .......
En daar kun je met een RS gewoon over rijden....
Als dat al zo is dan zijn de vullingen allang uit je kiezen getrild na een week...:pardon:
Awel de vering van mijn rs is vele vele beter dan van deze scala. Een verkeersremmende drempel kan ik veel sneller nemen met de rs. En ja slechte wegbedekking das belgie he.
 

philippe bakker

Forumguru
Verbruik is wel laag met deze auto. Ik rij normaal ( verkeer volgen) en kom altijd rond de 5 lit. Mijn vrouw heeft even gereden en kwam op 4.1 lit
 
Bovenaan Onderaan