ŠKODA SCALA

Japanese Power

Donateur
Bas van Putten moet je eigenlijk nooit serieus nemen. Als je de moeite en tijd hebt: lees eens een aantal andere reviews van hem en je komt dezelfde superlatieven in negativisme tegen. Trek het je niet aan. Als je alles heel letterlijk neemt wat erop je af komt heb je geen leven meer.
 

Tuulster

Forumguru
Klopt; Een pisbak met een podium. :jaja: het zal wel cabaresque bedoeld zijn....
Trieste column ook vaak in Autoweek.
 

kriva

Lid
Dat leest eerder als een mooi staaltje azijnpisserij dan een auto-review. Maar ja, ze moeten de clicks ergens halen natuurlijk.
 

Crafter

Actief lid
Bas van Putten moet je eigenlijk nooit serieus nemen. Als je de moeite en tijd hebt: lees eens een aantal andere reviews van hem en je komt dezelfde superlatieven in negativisme tegen. Trek het je niet aan. Als je alles heel letterlijk neemt wat erop je af komt heb je geen leven meer.
Ik geloof je en bespaar mezelf dan graag de tijd en moeite. Doet mij op zich niet zoveel, ik kies ergens voor en dan is dat het. En ja, ze moeten ergens over schrijven, mijn vak is het iig niet...!
 

Japanese Power

Donateur
Niet helemaal mee eens Chris. Ik heb de afgelopen jaren behoorlijk wat reviews van deze man gelezen en wat me elke keer weer opvalt: het is top of flop. Nooit een keer iets ertussen in. Het wordt of afgekraakt of de hemel in geprezen. Dus per recensist is er een wereld van verschil. Schrijf jij maar eens een eerlijke review van de Scala. Vermoed toch dat daar een realistischer / ander beeld uitkomt...
 

leon-cupra

Forumguru
Middelmaat valt niet op, normaal in reviews dat ze uitersten opzoeken. Bij hen gaat het om de "clicks". Ik denk dat hij jullie heel dankbaar is. Zijn objectief is behaald.
Kijk naar Jeremy Clarkson. Is dat een objectieve autojournalist? Belange niet, zoekt ook steeds de uitersten en de provocatie op maar is na al die jaren nog steeds de populairste.-
 

philippe bakker

Forumguru
Middelmaat valt niet op, normaal in reviews dat ze uitersten opzoeken. Bij hen gaat het om de "clicks". Ik denk dat hij jullie heel dankbaar is. Zijn objectief is behaald.
Kijk naar Jeremy Clarkson. Is dat een objectieve autojournalist? Belange niet, zoekt ook steeds de uitersten en de provocatie op maar is na al die jaren nog steeds de populairste.-
Het is jeremy totaal niet te doen om autojournalist te zijn. Hij maakt auto entertainment. Een echte auto show met veel show. Als hij eens van hoger af verplicht een recensie erbij moet steken dan lacht hij er ook expres mee. En hij geeft ook op voorhand zijn voorkeur toe.
 

philippe bakker

Forumguru
Niet helemaal mee eens Chris. Ik heb de afgelopen jaren behoorlijk wat reviews van deze man gelezen en wat me elke keer weer opvalt: het is top of flop. Nooit een keer iets ertussen in. Het wordt of afgekraakt of de hemel in geprezen. Dus per recensist is er een wereld van verschil. Schrijf jij maar eens een eerlijke review van de Scala. Vermoed toch dat daar een realistischer / ander beeld uitkomt...
Er zijn wel dingen die kloppen wat hij zegt. Alleen overdrijft hij wat en geeft hij duidelijk aan dat hij een middenklasser maar niks vindt. Ik heb ook met een scala mogen rijden en ik vond het stuur echt lomp sturen. De ophanging te veel deinen. En een navigatie miste ik er ook in. En ook vond ik de koffer verrassend groot en was hij echt wel zuinig. Allemaal puntjes die hij ( met overdrijving) aanhaalde
 

AGTon

Forumguru
Wat vinden we van een elektrisch verstelbare stoel? Wat zijn de voordelen/ nadelen?

Dat ligt voor mij een beetje aan de extra verstel mogelijkheden die zo een stoel heeft.

Heeft de stoel geen extra mogelijkheden, en ben jij de enige die in de auto rijdt, dan zie ik het nut er niet van in.
 
Ik vind het alleen maar meerwaarde hebben als het aan een gebruikersprofiel kan worden gekoppeld. En handmatig instellen is vaak sneller dan wachten totdat het Electro motortje de juiste stand heeft bereikt
 
Bovenaan Onderaan