ŠKODA SCALA

leon-cupra

Forumguru
Ben zeer benieuwd naar de verkopen van de Scala. Een nieuw model is toch altijd wel een stuk moeilijker in de markt te zetten.
De Scala zal wss het publiek van de golf die deze te duur vinden moeten overtuigen ... maar aan de andere kant, als Golf-rijder, kies je dan voor een jonge tweedehandse Golf voor de prijs van een nieuwe Scala of ga je toch toch voor de nieuwe Scala?
Ik zou mijn geld toch niet op de scala zetten dat het een succes wordt.
 

Johndoe44

Actief lid
Hallo allemaal,

Ik ben een trotse bezitter van de nieuwe scoda scala style. Kleur is racing blue! Ik heb hem vanmiddag tegen sluitingstijd mogen ophalen. Wat een heerlijke auto is het.
 

Johndoe44

Actief lid
Mijn excuses! Het was even uitvogelen op dit forum. Mijn pc liep vast waardoor ik niet kon zien dat ik het heb kunnen posten. Nogmaals mijn excuses daarvoor.


Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is John uit Gelderland. 35 jaar getrouwd en 3 kids.
 

Fabia 123

Forumguru
Ik heb de Scala bij een dealer gezien, en heb wel een indruk. Bedieningspaneel Amundsen is anders dan bij andere Skoda,s met Amundsen en heb gelezen dat de Amundsen in de Scala regelmatig vastloopt. Andere indrukken: Op de stoelen zit spijkerbroekenstof ziet er goedkoop en lelijk uit. Middenarmsteun is niet te verstellen. Naden vaak niet mooi weggewerkt, ziet eruit als Skoda uit 1985.
Een complete Scala voor €38.000
Goedkope uitstraling voor bijna Audi prijs. Voor mij geen Scala.
 

Johndoe44

Actief lid
@Fabia 123 Wat vreemd ik kan mijn middenarmsteun wel verstellen. Je doet hem naar beneden en dan kan je hem naar voren trekken. En naden vaak niet mooi weggewerkt? Dan is mijn Scala dus een uitzondering op de regel.... Maar bedankt voor je reactie!
 

Tuulster

Forumguru
Eindconclusie van testrijder in Autoreview. Test van de Scala tegen 5 concurrenten, die de Scala overigens wint.

20191010_084946.jpg
 

CDK

Forumguru
Met zo’n Scala loop je natuurlijk veel minder risico op invordering van het rijbewijs :deuk:
Dat noem ik nu simply clever :)
Als de andere bakkers het maar droog houden dan in de broek.... ;)
 
Bovenaan Onderaan