Kodiaq probleempjes.....

Dat kan, maar zou ook niet mogen want is net nieuw.
In ieder geval nog nooit last gehad via andere USB (laptop etc) met de gsm. Nu plots in de Kodiaq wel. Het is heel vreemd. Hij krijgt wel signaal, maar enkel bij momenten. Echt hele tijd aan/uit dat signaal.

Hopelijk weet de dealer raad en als het aan de gsm zou liggen, dan vliegt-ie buiten

Update: zonet deze https://uk.community.huawei.com/software-40/f-a-q-android-auto-2308 link gevonden.
Morgen eens proberen of dit het probleem oplost.

Iemand een idee welke optie ik moet selecteren in m'n USB menu? (zie afbeelding)
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190630_072208_com.android.settings.jpg
    Screenshot_20190630_072208_com.android.settings.jpg
    271,1 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
Next problem: deurbeschermer rechter voordeur klapte niet dicht. Gevolg: tussen deur geklemd gezeten en nu klapt deze niet meer volledig in, waardoor ik mijn deur niet meer toe krijg.

Ik hoop dat dit geen rampwagen wordt :banghead:
 

hendrik38

Forumguru
Leuk idee die beschermkapjes, maar ze zijn wel gevoelig om stuk te gaan. Als je er achter blijft hangen met jas oid.
 

bruinebeer

Nieuw lid
Vond het eerst erg jammer dat deurbeschermers helemaal niet meer op de MY2020 komen. Maar blijkbaar is er nogal eens iets met die dingen. Trouwens ene dealer zei dat ze nog wel op de BE en BEplus zitten, 2 andere dealers van niet.
 

anoppe

Actief lid
Ach ja, je probeert wel eens wat en soms valt het tegen. Dan kan je beter niet meer aanbieden dan blijvend gedoe houden.
 

wdejong32

Actief lid
vandaag een pittig gesprek met de dealer over mijn kodiaq gehad , er mankeert nogal wat aan

1 het beruchte stotteren van de 1.5 TSI bij koude motor waar nog steeds geen update voor is

2 airco koelt wel maar op low is hij beslist niet ijskoud

3 regelmatig gilt de auto het uit en er staat een rode auto met sensoren op het display , tot overmaat van ramp gaat de auto zelf in de remmen terwijl er niks aan de hand is,,, heeft met bots signalering te maken volgens dealer

4 Ik vind de DSG niet erg snel reageren op het gaspedaal

5 na een paar dagen stil te hebben gestaan (op de handrem) en dan weg rijden klappen de remmen , als hij de rem er automatisch af gooit dan , handmatig de rem eraf halen geeft dit probleem niet

6 irritante rammel in dashboard nu en dan … maar om daar het dashboard helemaal voor open te maken... en wordt het er beter van...

7 vanaf begin al ernstige twijfels gehad over de deurbeschermers , gaat de dealer en nu ook af halen

8 kofferklep staat te strak afgesteld waardoor ik hem vaak meerdere keren dicht moet gooien voordat hij goed sluit

auto gaat over 2 weken een dag terug en ze gaan ermee aan de slag

Na 6 maanden bezit en 6800 km begin ik toch ernstig te twijfelen of het wel zo verstandig is geweest om van mijn Volvo V60 over te stappen naar een kodiaq …….
 
Hij moet 16/07 terug binnen. Binnenwerk blijkbaar volledig stuk en wordt onder garantie vervangen.

Ik merkte gisterenavond spijtig genoeg dat ze de lak aan de deur beschadigd hebben bij het verwijderen van de beschermer. Wel zuur voor een wagen die een paar dagen oud is.
 

Bijlagen

  • IMG_20190702_073333.jpg
    IMG_20190702_073333.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 166
@Japanese Power dat was zeker niet zo, maar dat is waarschijnlijk wel wat de dealer zal zeggen... En dan nog komt het uiteraard door iets wat op een 5 dagen oude wagen niet degelijk werkt, dus dan moeten ze er nog iets aan doen in de ideale wereld.
 

Japanese Power

Donateur
Klopt, uitklapbare gedeelte is los te klikken en binnenwerk gaat volledig achter het deurpaneel schuil.
Vraag me daarom serieus af of de dealer dit heeft veroorzaakt...
 
Bovenaan Onderaan