AQW kop wat opgepoetst

Edwinz

Forumguru
Mooi dat het eruit is!!! Er schijnt ook verschil in lengte te zijn tussen die kopbouten. Ik heb ze zelf nooit los gehad dus ik weet niet in hoeverre dat klopt. Aszls dat zo is dan zou het ook een mogelijkheid zijn. Trouwens: wat een enorm lang stuk draad is eruit gekomen... Hoe is dat bij die nieuwe bouten??

Ik zal op een later moment de andere bouten laten zien op het forum. Maar het zijn inderdaad flinke jongens.
 
Laatst bewerkt:

Edwinz

Forumguru
Vandaag weer de hele middag bezig geweest om aan te sluiten.
Alles opzich goed gegaan.
Nieuwe oliefilter, olie, bougies en kvs.
Benzine filter kwam ik niet zo lekker bij dus de rest komt nog.
Ik merk ook dat de auto rookt en wat stinkt als ie draait. Kan wat olie/wd40 zijn.
Morgen even korte stukjes rijden om te zien of t een blijvend iets is.
 
Laatst bewerkt:

Edwinz

Forumguru
Koelvloeistof overvuld omdat er nog luchtbellen in zitten?

:sterretjes: Hopelijk geen cola/energiedrankjes in de olievulopening gemikt?


Was nog tijdens het vullen, is afgezakt tot onder max.

Alleen olie in de olievulopening:D.

Onder de kap van de motor zat nog een mooi oliedopje (wist helemaal niet dat deze erbij zat!)
Heb die dop erop gezet en de kap er nog maar even af gelaten.
 

Edwinz

Forumguru
20190412_184909.jpg

Heb er 30km mee gereden.

Binnenkant dop paar vochtdruppels, oliepeilstok eruit en er komt ook wat rook uit.
Blok heeft natuurlijk wel een tijd open gelegen dus er zal wat condens inzitten.

Ik ga het vanavond merken als ik naar mn werk rijd (90km).

(KVS zit tussen min en max in)
 

turboturbo

Forumguru
Wauw goed hoor! Met de nieuwe bouten en andere moment sleutel dit keer alles goed gegaan?

Knap gedaan zeg! :thumbsup:

En dat reserve oliedopje kwam hier onlangs op het forum nog voorbij geloof ik; is idd een leuke van Skoda. Zonde alleen dat ‘ie zo goed verstopt zit, de meeste mensen zullen ‘m niet zomaar ontdekken.
 

Edwinz

Forumguru
Wauw goed hoor! Met de nieuwe bouten en andere moment sleutel dit keer alles goed gegaan?

Knap gedaan zeg! :thumbsup:

En dat reserve oliedopje kwam hier onlangs op het forum nog voorbij geloof ik; is idd een leuke van Skoda. Zonde alleen dat ‘ie zo goed verstopt zit, de meeste mensen zullen ‘m niet zomaar ontdekken.

Alles ging nu zeker goed.
Uiteraard wel nog wat voorzichtig met uitschreeuwen het is gelukt! Heb er nog maar 30km opzitten haha.
Maar hij doet het in iedergeval da's stap 1 haha.

Dat reservedopje kom je inderdaad alleen achter als je die kap eens zou verwijderen. Maar ik ben er blij mee!:D
 

Edwinz

Forumguru
Dan binnenkort ook maar eens mn draagarmrubber bekijken:D

Heb ook nog wat fouten volgens Torque Pro.
Kan deze vannacht even posten (ander toestel ligt nog in de auto:D)

Maar verder stonden er geen foutcodes geregistreerd.


Als de auto dan goed blijkt te zijn eens kijken naar mn audio
 

Stripedkrijn

Forumguru
Super gedaan! Petje af. Maar het blijft, zeker de eerste tijd, berespannend of het allemaal wel goed is gegaan. Inderdaad, zeker in het eerste begin zul je misschien nog eens een keer of 2 of 3 wat moeten bijvullen. Daarna hoort het netjes gelijk te blijven. ToiToiToi!!!
 
Bovenaan Onderaan