BMW M140i

sitechris

Donateur
Korte update. De BMW M140i heeft een bijzonder saaie winter achter de rug. Op het dagelijkse woon-werkverkeer en wat incidentele Autobahnkilometertjes na is er van rijplezier weinig terechtgekomen. De tijd ontbrak simpelweg. Toch zijn er bij kilometerstand 37.000 wel degelijk een paar bijzonderheden die ik met jullie wil delen. Het rammelspook is terug!

https://driveaholic.nl/duurtest-bmw-m140i-rammels/
 

Jee13

Forumguru
20180127_132250.jpg


weer leuk verslag gepost: eerlijk, realistisch en vanuit een liefhebbershart

mooi plaatje dit!
Pirelli logo precies aan bovenzijde van de band en centerkaplogo in leesbare stand

...ik hou van dit soort details

Dat je auto vies is op dat plaatje vergeef ik je dan he ;):D
 

sitechris

Donateur
weer leuk verslag gepost: eerlijk, realistisch en vanuit een liefhebbershart

mooi plaatje dit!
Pirelli logo precies aan bovenzijde van de band en centerkaplogo in leesbare stand

...ik hou van dit soort details

Dat je auto vies is op dat plaatje vergeef ik je dan he ;):D

Haha tnx! Was overigens puur toeval ;)
 

Tuner111

Forumguru
ga je veeeel fun in hebben ;) een bmw 140i is leuk.. maar deze is gewoon meer een stuurmans wagen naar mijn mening
 

Henrik

Forumguru
Dat het een mooie bak is, dat staat buiten kijf. Ik zie niet zo in waarom dit een stap omhoog is op de ladder van volwassenheid ten opzichte van de BMW. Dat is volgens jou een jongensauto en de Cupra R een mannenauto.
Maar van harte proficiat ermee. Ik hoop (en verwacht) dat je er heel veel lol aan gaat beleven. En al helemaal als je vrienden van JD hem hebben aangepakt.
 

SuperBeeb

Forumguru
Geloof niet dat Chris dit ziet als een stap omhoog op de mannenladder, eerder als een (te) verleidelijke zijstap (wat op een ladder natuurlijk wel gevaarlijk is ;)).
Volwassen worden kan nog altijd (en andersom ook, ben zelf van Passat en Superb stations naar een Golf GTI gegaan).
 
Bovenaan Onderaan