BMW M140i

Cordoba

Forumguru
Dit alles zal binnen afzienbare tijd hopeloos ouderwets zijn; via één of meer van de onderhuids geimplanteerde chips, reageert de auto dan alleen op jou. Hij rijdt je dan naar de winkel waar wat je koopt via zo'n zelfde chip direct van je rekening wordt afgeschreven.

De verkoper(robot) kan dan via de chip direct je banksaldo checken, en zal dan alle moeite doen om dat saldo zo snel mogelijk op nul te krijgen. :D
 

sitechris

Donateur
Kortom hoeft dus geen tinnen doos te zijn, als ie maar van metaal is, zodat het signaal niet of nauwelijks buiten het doosje komt (en je sleutel dus niet bij de voordeur gescand kan worden).

Edit: Chris, ik lees dat je een chipkuurtje bij JD overweegt, maar waarom JD en bijvoorbeeld niet Vagtechniek (die bijv. ook de 2.0 TSI van Corné en van Rosinfield hebben aangepast)?

Ik heb zelf fantastische ervaring met jd dus waarom zou ik iets anders proberen?
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik heb zelf fantastische ervaring met jd dus waarom zou ik iets anders proberen?
Was mijn idee ook (en die paar centen meer op het aankoopbedrag van je auto boeien me niet). Maar VAG techniek was er dit keer wat eerder bij met het type ECU in mijn auto
 

LT83

Forumguru
Was mijn idee ook (en die paar centen meer op het aankoopbedrag van je auto boeien me niet). Maar VAG techniek was er dit keer wat eerder bij met het type ECU in mijn auto

Ik was vd week nog bij JD. Daar hadden ze een polo GTI staan waarmee ze aan het ontwikkelen zijn. Mooie auto was dat zeg, ik verbaasde mij over de volwassenheid. En mooie cijfers zag ik ook voorbij komen ;)
 

LT83

Forumguru
Chris, ik heb nog wel wat tips voor je mbt de beveiliging van de keyless. Bij de S4 was dit voor mij ook wel een issue.
Bespreken we woensdag wel even ;)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja weet ik, ik had/heb contact met de eigenaar. Is inmiddels gereed met zo'n beetje dezelfde waarden als de mijne zou hebben volgens VAG Techniek. Hij is ook super tevreden.
 
Bovenaan Onderaan