Hard to decide between Kodiaq and 5008

Pankh

Banned
I know this is a Skoda forum but I have a hard time to decide. I feel like the Kodiaq feels like a car, but the 5008 does not have as standard.

I would love the pick the Kodiaq but I feel like I am buying a car that lacks all the fun tech and gadgets that the 5008 provides.

Can someone give me some points to keep me on track with the Kodiaq or any other opinions?


ANy Updates???
____________________________________________________________-
Removed spam!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ertromp

Forumguru
Come on people help TS with serious answers on his question

Ok this is the only advantage of the 50000000008

E8ADBCD4-7612-46BC-8D87-25423D5259E1.jpeg

Because of the many problems with the car Peugeot made a special motor compartment. That is the only advantage for the Lion car
 

0ri0n88

Forumguru
Screenshot_20190219-183024_Facebook.jpg
Links van mijn zus een 27 jaar oude 106 en rechts van mijn vriendin een 20 jaar oude 206 en beide rijden nog prima voor hun leeftijd.

@Pankh The 5008 is so much nicer to see then the Kodiaq but i would prefer the 508. This really looks awesome. Dont know about reliability. But for the looks take the peugeot! For lots of space and value for money take the Skoda!
 
Laatst bewerkt:

Tinus78

Forumguru
Maar dan zou het forum juist vol moeten staan met ellende. Tenminste hier klaagt ook iedereen over elk hikje of kraakje etc...:D
Daarom is het hier ook zo levendig

Omdat men bij een Skoda dat niet verwacht en bij een Franse auto wel.:jaja:
 

Canon-Eye

Forumguru
Kan je nou echt niks beters vinden dan een - toegegeven, vrij ernstig - probleemgeval van meer dan 15 jaar geleden? :arghh:
 

hemi24

Forumguru
Maar dan zou het forum juist vol moeten staan met ellende. Tenminste hier klaagt ook iedereen over elk hikje of kraakje etc...:D
Daarom is het hier ook zo levendig

Nou hier komt er één:

Typische 308 (huidige generatie) kwaal: Bij harde zijwind gaan de deurrubbers zoemen/vibreren van de voorportieren...

Hoor je niemand over, toch heb ik de derde 308 op rij die er last van heeft!
 

s-line

Forumguru
Ik had een 2015 model, 1.6 THP allure en had er geen last van. Sorry ook niet boven de 200km/h.
Maar gelukkig hoor je bij VAG niets over windgeruis.:maakmegek:
Dus als dat het ergste is moet je gewoon op de windrichting letten en daarop anticiperen
 

s-line

Forumguru
Maar goed hier ga ik het als Peusjow rijder nooit winnen. Dus laten we het hier maar bij houden.
Conclusie voor de TS wil je probleemloos rijden neem een Skoda.
En als je een fijne band met de dealer wilt(lees maandelijks) koop een Peus.:cheers:
 
Bovenaan Onderaan