Hard to decide between Kodiaq and 5008

Die komt ook uit de VAG stal.
Om de vooroordelen over Franse auto's wat te prikkelen. stel ik de Renault Megane voor.
Ja vooral de bouwjaren 2002-2008. Maat van me kocht een mkII. Diesel. Had eerder een opel corsa gls benzine maar hij wilde gaan dieselen ivm de meer kms voor (toen nieuw) woon werk. Toen ie zei dattie een megane uit 2004 ofzo had gekocht heb ik wijselijk mn mond gehouden.. maar ik kreeg gelijk; ding is in nog geen jaar na aanschaf op de sloop beland.. electrische problemen; raambediening, deurvergrendeling, voorruitverwarming, spiegelverwarming: dat werkte niet, of gedeeltelijk... uiteindelijk ook start problemen.. hij moest steeds vaker langer starten voordat ie aansloeg.. en toen uiteindelijk de drukgroep ermee ophield was het klaar met de endless money pit!
 

Desperado

Forumguru
Renault Megane is niet te vergelijken met de 5008 of Kodiaq. Heel ander model auto, dus kant noch wal idd. :D
Owh en de Kodiaq is m.i beter. 5008 is het allemaal net niet voor veel geld.
 
Perhaps delivery time is a issue. But I have my kodiaq sportline now 1 month 2500 km, and a perfect car. It's my second skoda , good navigation easy connecting mobile phone, nice driving. If you like more sporty details, make a test drive in a sportline
 
Bovenaan Onderaan