Achteruitrijcamera O3

EdK

Forumguru
Kijk even in topic over de leden die VCDS hebben en dan de persoon in Den Haag
Ik vermoed dat die dat wil/kan doen en mocht er dan toch nog iets met VCDS aangepast moeten worden dan kan hij dat meteen meepakken, dan sla je twee vliegen in één klap...

Edit: ik bedoelde @Marcooctavia

In bezit van originele VCDS/VCP kabel voor bijna al uw aanpassingen.
Ook voor vrijgave dvd tijdens rijden.(vim)

Omg. Den Haag/Delft/Zoetermeer.

Snelste manier is om hem een PB te sturen !
 

Marcooctavia

Forumguru
Oke , maar ik heb de spullen niet en handig ben ik ook niet :nono: want mijn zoon deed altijd alles ,dus daarom mijn vraag of er iemand in de buurt van Schiphol mij daar mee zou kunnen helpen :dankje:
Want het punt is dat mijn vrouw de O3 ook wil gaan gebruiken en dan is het voor haar wel zo handig als die achteruitrij camera het doet.:jaja:

Beste Paul,

Stuur maar een PB dan komen we er vast wel uit.

Marco.
 
  • Leuk
Waarderingen: MY00

Hakar

Donateur
Want het punt is dat mijn vrouw de O3 ook wil gaan gebruiken en dan is het voor haar wel zo handig als die achteruitrij camera het doet.

Zwak excuus hoor.
Mijn vrouw parkeert de Fab zonder blikken of blozen, met of zonder aanhanger, de oprit op.
Fileparkeren idem dito.:bloemen:
Ik daarentegen flipper overal tussendoor en in met de Pug 205, maar de Fab is een ander verhaal.:pardon:
Staat ergens scheef geparkeerd, ergens te dicht op, krijg hem er niet tussen geparkeerd, aanhanger staat er dwars achter en ga zo maar door.

Dus om nu op dit forum te zeggen dat ik een achteruitrijcamera wil omdat de vrouw met de Fab gaat rijden.
:nono::nono::nono::nono:
 

Paul5

Senior Member
Dus om nu op dit forum te zeggen dat ik een achteruitrijcamera wil omdat de vrouw met de Fab gaat rijden.
:nono::nono::nono::nono:
Hakar dit begrijp ik wel, een Fab , maar wij hebben een O3 :D
 

robzie

Senior Member
Heeel, heeeeeeel veel gelezen over de achteruitrijcamera. Maar links of rechts om, ik ben nou eenmaal niet zo handig om het allemaal zelf te doen. Weten jullie een goed adres, waar ik betaalbaar een compleet werkende set kan laten inbouw, ergens in het zuiden van het land. Graag hoor ik jullie tips.
 

EdK

Forumguru
Weten jullie een goed adres, waar ik betaalbaar een compleet werkende set kan laten inbouw, ergens in het zuiden van het land. Graag hoor ik jullie tips.
Neem eens conatct op met @Antera
Kan veel / doet veel en hier actief.
Kan zo en zo de camera aanmelden met vag/com en misschien dan meteen andere instellingen activeren....

Maw neem gewoon contact met hem op !! Nee heb je en JA kun je krijgen
Is het NEE dan kun je altijd nog met VAG Techniek in Neunen contact opnemen ook een goede toko bij je in de buurt
 

robzie

Senior Member
VAG-techniek in Nuenen doet dit soort modificaties/inbouw helaas niet, die heb ik al gecontacteerd. Antara wil inderdaad wel helpen voor een zeer schappelijke prijs, maar dan moet ik zelf de camera aanschaffen, waarbij ik dan weer niet 100% zeker weet waar en welke de goeie is...….
 

EdK

Forumguru
waarbij ik dan weer niet 100% zeker weet waar en welke de goeie is...….
Dit kun je toch eventueel met Antera overleggen ?

Ikzelf heb de camera bij volgende toko besteld:
https://www.cars-equipment.com/www/en/shop/rear-view-cameras-17/oem-6v0827566g-rvc-rear-view-camera/
Dit is dan wel voor de Fabia 3 , weet niet welke skoda jij hebt dus dat moet je even uitvogelen en eventueel dan voor je besteld gegevens doorsturen naar antera zodat je kunt overleggen of die afdoende is en hij hiermee de boel voor jou kan inbouwen.

Als je eventueel de sproeier ook nog wil aansluiten dan even de manual hoe in te bouwen doornemen en de desbetreffende spullen bij een dealer bestellen....
 

Wanderer200

Senior Member
Ik heb de how to doorgelezen maar ik zie mijzelf dit niet doen. Zijn er ervaren hobbyisten die dit eventueel tegen vergoeding doen (in noord Nederland)?
 
Laatst bewerkt:

robzie

Senior Member
VAG-techniek in Nuenen doet dit soort modificaties/inbouw helaas niet, die heb ik al gecontacteerd. Antara wil inderdaad wel helpen voor een zeer schappelijke prijs, maar dan moet ik zelf de camera aanschaffen, waarbij ik dan weer niet 100% zeker weet waar en welke de goeie is...….
Camera inmiddels alweer een maandje of 3 in de auto, mooi en goed door @Antera gemonteerd, ook voor hem, die echt wel vaker dit soort klussen doet, niet helemaal vanzelfsprekend allemaal. Maar zoals gezegd prima gelukt! en werkt als een tierelier. Als iemand nog sproeierslang nodig heeft, daar heb ik nog een metertje of ..tig van over, gewoon effe laten weten.
 

HarrieSkoda

Forumguru
@robzie Goed om te lezen! Wat bedoel je met 'niet helemaal vanzelfsprekend allemaal'? Heb je tegenslagen gehad?

Degene die de camera hebben gemonteerd, hoe hebben jullie de sproeier aangesloten? Ik ben hier best wel benieuwd naar aangezien ikzelf het nét wat anders heb gedaan dan de handleiding voorschrijft.
 
Bovenaan Onderaan