Achteruitrijcamera O3

Roeland80

Forumguru
Okee duidelijk dan bestel ik daar niet!
Ik zoek effe het nimmer op!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Antera

Donateur
Ik wil ook graag een highline 5TA 827 566 B achteruitrijcamera gaan instaleren. Wil hem bestellen bij vwmodule.de ....3 weken geleden al een mail gestuurd met mijn VIN nummer nog geen reactie ....... weet niet of die is gekalibreerd

Calibereren hoeft niet . De camera is gewoon plug in en na het coderen zal hij pas gaan werken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roeland80

Forumguru
Okee ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij bij vwmodule gekalibreerd geleverd kon worden... heb nummer gevonden van ze zal ze eens een Appje sturen
 

Michelv.

Forumguru
Dat klopt, maar voor dat een camera gaat werken moet ie toch echt aangemeld worden in de auto, het enige wat ze al kalibreren zijn extra de functies die een low-line niet heeft( en die moeten normaal gekalibreerd worden met een kalibreer mat achter de auto na het inbouwen en dat hoeft nu niet als ze dat van te voren in de camera zetten)
 

Michelv.

Forumguru
Volgens mij wel, maar dan moet er officieel een kalibreer mat achter de auto liggen om het een en ander af te stellen en die heeft bijna niemand die met VCDS bezig is, hoe ze dat dan ook op voorhand doen bij sommige bedrijven is mij een raadsel

wellicht plukken ze de gegevens uit een andere camera die in een auto zit en kopiëren ze de parameters
 

HarrieSkoda

Forumguru
Niet te duur!

Ik hoop voor je dat je de spulletjes bij de dealer kunt laten, maar meestal moet je ‘speciaal bestelde’ artikelen wel afnemen.. althans dat proberen ze.

10 meter slang kost al gauw €50,-?
 

Roeland80

Forumguru
Nee klopt is niet duur gaat mij inderdaad om de slang die hoef ik niet is 30,- is mij te duur heb ook nog niet betaald dus....

Weet alleen niet hoe ik deze op de canbus kan aansluiten vwmodul gebruikt in de handleiding een drie aderig stekkertje waar je de aftakking in kan maken...

heb de vraag uitstaan bij die gene op eBay hoe aan te sluiten op de canbus....
 

HarrieSkoda

Forumguru
Spreekt allemaal voor zich als je de module uit je dashboard kastje haalt.

Hetzelfde geldt voor het zwarte en witte kabeltje die je in dezelfde module kwijt moet.
 

Roeland80

Forumguru
ja die zwarte en witte is mijn duidelijk maar de die oranje paarse en de oranje bruine moet je uit de grijze conector halen en in een zwarte 3pin conactor moet plaatsen en die klik je dan weer in een zwarte conector. waardoor je hem doorlinkt

1567D238-9A39-46DD-8A9D-325111C5E65F.jpeg 5C91C8A2-45F3-4E19-8F26-E4CDADE63E34.jpeg
 

Roeland80

Forumguru
Niet te duur!

Ik hoop voor je dat je de spulletjes bij de dealer kunt laten, maar meestal moet je ‘speciaal bestelde’ artikelen wel afnemen.. althans dat proberen ze.

10 meter slang kost al gauw €50,-?

vandaag spulletjes opgehaald bij de dealer mocht de slang gewoon achterlaten was geen probleem nu nog even horen van de verkoper hoe de oranje canbus draden verbonden gaan worden en dan ga ik hem bestellen....
 

brepus13

Forumguru
Oranje draden staan toch beschreven in het document van vwmodul? Ik heb eea met die handleiding erin gezet.
 

Roeland80

Forumguru
Ja klopt alleen nu wil ik heb via Ebay kopen en zegt hij dat ik een andere camera moet hebben en moet ik hem op de BCM aansluiten en ook op de vidoe ingang op de blauwe contector ik twijfel nu wel weer haha
 

Roeland80

Forumguru
Of zou dat te maken hebben met met mij keyless?

en ik heb vwmodule gemaild en geappt nog geen reactie daar van
 

EdK

Forumguru
Gewoon de handleiding aanhouden die als eerste is gepost ( 50blz ) dan moet goed komen met alles
En anders doen wat je denkt zelf te kunnen doen en eventueel een afspraak maken met Antera om de boel aan te sluiten en met VCDS aan te passen.
Weet je zeker dat je niets opblaast en dat het in één keer meteen werkt....
 

Roeland80

Forumguru
Ja ik wil ook deze camera hebben die daar in genoemd word....
maar dacht misschien heeft het met keyless te maken...
 

Roeland80

Forumguru
Ik heb eindelijk contact met VWmodule via whatsapp
Heb via VIN nu duidelijk welke camera het moet zijn ga bij vwmodule bestellen leveren ook de ruitensproeier slang mee!

Keyless is geen probleem!

En kan gewoon achter de dvd module aansluiten!!

Beetje jammer dat het zo koud is buiten... even wachten op beter weer voor de installatie....
 
Bovenaan Onderaan