Heb ze er onder zitten voor en achter en ik vind het persoonlijk gewoon net even dikker staan dan zonder. Maar over smaak valt niet te twisten![]()

. Ik heb direct spatlappen vóór op mijn huidige O3 met 18 Inch gezet en ik heb er geen moment spijt van. Ik woon in Flevoland en wordt dus regelmatig getrakteerd op wegen vol modder en kluiten en het scheelt echt een hoop viezigheid op de portieren/dorpels. Ze gaan mee naar de nieuwe, zonder enige twijfel. Op mijn Discovery zitten er 4, maar die komt dan ook wel eens in de echte modder 
Want?Je gaat alleen geen O3 op R15/195-xx zetten.
Iemand nog een fotootje van de recente spatbord monteerders? Ik heb namelijk 18 inch velgen en verkies denk ik iets meer wassen boven oubolligheid, maar wellicht ben ik om na het zien van nog wat footootjes.
Ga je dit echt merken in je brandstof verbruik
Moet zeggen dat ik het niet merk qua hoger verbruik. Het staat natuurlijk heel veel beter zo'n dikke band. Ook heb ik hiermee minder stoeprand schade, velgen bescherming was niet afdoende bij mijn velgen. Dus al met al interessant genoeg voor mij. Bandendruk is 2.6 rondom en hiermee stuurt ze heel soepel en lijkt zuinig genoeg. Ook het comfort is uitstekend wat mij betreft...is dat interessant? ...die bredere banden verbruiken ook meer dan een smallere band....