Spatlappen op O3 met 18inch wielen?

Heeft iemand ervaringen met de O3 combi, met caravan, zonder spatlappen?
Met de 18" Alaris onder de O3 zat ons Kipje bij de eerste rit tot aan de kam onder de smud en hadden we ook last van steenslag.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1.002,2 KB · Weergaven: 100
Laatst bewerkt:

micky

Forumguru
met alle respect hoor, maar spatlappen en autodesign gaan wat mij betreft niet samen, tenzij je rally rijdt :tongue:

ik stoor ma al aan dat lipje aan de voorkant van de wielkast en denk er over deze weg te snijden..
 

EdK

Forumguru
die nieuwe lullen spatlappen zien er tegenwoordig een stuk knapper uit dan die rubberen ouwe lullen spatlappies

En die nieuwe zitten ook voor en achter bij mijn Yeti en scheelt je een boel vuil op de wagen zelf...
 

Kiekerjan

Forumguru
Zal best functioneel zijn, maar het straalt naar mijn mening oubolligheid uit.

Maar goed, een mening is net als een kont. Iedereen heeft er eentje...
 

micky

Forumguru
die nieuwe lullen spatlappen zien er tegenwoordig een stuk knapper uit dan die rubberen ouwe lullen spatlappies

En die nieuwe zitten ook voor en achter bij mijn Yeti en scheelt je een boel vuil op de wagen zelf...
Yeti, daar noem je wat, ik had ze uiteraard ook op mijn Range Rover zitten, op dat soort auto's hoort het gewoon :)
 

SkodaManiak

Actief lid
Juist niet! Doordat ze zwart zijn blijven de contouren van de auto in kleur bewaard. Tenminste, bij mijn auto wel. Ik heb ze ook alleen maar voor....
 
Bovenaan Onderaan