Beauri
Forumguru
De verwarmbare achterbank (190 euro) zou ik inwisselen voor een verwarmbare voorruit (200 euro). Bij VAG werkt de verwarmbare voorruit op infrarood, dus geen elektrische draadjes in het raam die je zicht belemmeren. Ik had dat op een Passat en het werkte fantastisch. Nooit meer krabben, nooit meer kouwe klauwen.
Heb lang getwijfeld over wel of niet een voorruitverwarming te nemen, bij mijn uitvoering overigens alleen te verkrijgen als je er ook voorstoelverwarming als extra bijneemt

De draadjes zijn ook voor mij een beetje een rem geweest, maar een beslagen voorruit is gewoon onveilig en ook de airco krijgt het niet altijd even snel ontwasemd. Heb dan ook na je bericht gelezen te hebben gezocht op infrarood voorruitverwarming...... maar niets kunnen vinden op dat gebied.
Wat ik wel heb gevonden was dit:
https://www.autozine.nl/volkswagen/nieuws/nieuwe-verwarmbare-voorruit-bij-vw
Een doorzichtige zilverfolie, lijkt me toch iets heel anders dan infrarood techniek, mijn vraag is dan ook, heeft VAG dan 3 verschillende technieken? Overigens heeft de Karoq draadjes techniek en niet die folie, althans voorzover ik dat zelf in de showroom heb gezien bij het daar aanwezige exemplaar met voorruitverwarming.
Kun je me een link geven waar ze wat uitleg geven over die infrarood voorruitverwarming? Ben zeer benieuwd naar deze techniek en hoe dat dan werkt.