VCDS mogelijkheden Kodiaq

Rainesh

Forumguru
Ik heb afgelopen vrijdag 7 januari mijn nieuwe Kodiaq 1.5TSI 150 pk DSG (mj 2019) Lava bleu ambition business met panoramadak , 3e zitrij , slaap pakket , 3 zone airco , opgehaald

Maar nu blijkt dat de achterlichten op de hoeken het (uiteraard)_ wel doen maar de stukken achterlicht op de kofferklep niet , is met vcds aan te passen/zetten ??
wat kan nog meer aangepasten aangezet worden op mijn auto ??
Kan behoorlijk wat. Als het goed is heb je nu verkeersbordenherkenning. Dus Grootlichtassist en lane assist etc kan er allemaal bij. Het is echt een waslijst.

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 

Japanese Power

Donateur
Er kan veel. Ik ben vanavond even heen en weer gereden naar Breda voor een uurtje aanpassingen.

Zie mijn eigen topic wat ik allemaal heb laten aanpassen op m'n Ambition Business 1.4 HB.
 

filas

Lid
Hoi, ik heb dus een Kodiaq Style Business met Digitaal instrumentenpaneel in bestelling staan. Ik heb nu als voorloper een Passat Variant met dezelfde navigatie en Digitaal instrumentenpaneel. Als ik gebruik maak van Apple Car play, dan kan ik het Apple Car Play scherm niet tussen de klokken van het Digitaal instrumentenpaneel tonen. Is dat mogelijk / aan te passen? Zeker als ik de DVD speler / beeld wil vrijschakelen op het grote scherm (Columbus), dan zou dat een welkome aanpassing zijn. Daarnaast de vraag of het mogelijk is om de combinatie van Apple Car Play t.b.v. navigatie (Waze, Google Maps etc.) maar wel de normale telefoon te gebruiken?. Nu is het nl. of Apple Car Play of het eigen systeem.
 

Rainesh

Forumguru
Hoi, ik heb dus een Kodiaq Style Business met Digitaal instrumentenpaneel in bestelling staan. Ik heb nu als voorloper een Passat Variant met dezelfde navigatie en Digitaal instrumentenpaneel. Als ik gebruik maak van Apple Car play, dan kan ik het Apple Car Play scherm niet tussen de klokken van het Digitaal instrumentenpaneel tonen. Is dat mogelijk / aan te passen? Zeker als ik de DVD speler / beeld wil vrijschakelen op het grote scherm (Columbus), dan zou dat een welkome aanpassing zijn. Daarnaast de vraag of het mogelijk is om de combinatie van Apple Car Play t.b.v. navigatie (Waze, Google Maps etc.) maar wel de normale telefoon te gebruiken?. Nu is het nl. of Apple Car Play of het eigen systeem.
Beide helaas niet. Want Carplay neemt het hele telefoon systeem over.

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 

Antera

Donateur
jammer , wat is er allemaal wel mogelijk op mijn kodiaq ??


www.lowering.nl/vcds
Ik heb afgelopen vrijdag 7 januari mijn nieuwe Kodiaq 1.5TSI 150 pk DSG (mj 2019) Lava bleu ambition business met panoramadak , 3e zitrij , slaap pakket , 3 zone airco , opgehaald

Maar nu blijkt dat de achterlichten op de hoeken het (uiteraard)_ wel doen maar de stukken achterlicht op de kofferklep niet , is met vcds aan te passen/zetten ??
wat kan nog meer aangepasten aangezet worden op mijn auto ??

Hier ben ik met een ander forum lid ook naar aan het kijken. Ik wil even weten wat voor stekkers er op de huidige lichtunits zitten? heb namelijk wel een kodiaq met de High versie achterlichten. Ik vermoed units plus een klein stukje bekabeling mits de stekkers gelijk zijn. Je mag me er ook even over whatsappen.
 

Kiko

Actief lid
Kan behoorlijk wat. Als het goed is heb je nu verkeersbordenherkenning. Dus Grootlichtassist en lane assist etc kan er allemaal bij. Het is echt een waslijst.

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com

Heb zelf ook een mj 2019 ambition business en weet je zeker dat er verkeersbord herkenning (standaard)op zit? Of begrijp ik het verkeerd?
 

Rainesh

Forumguru
Heb zelf ook een mj 2019 ambition business en weet je zeker dat er verkeersbord herkenning (standaard)op zit? Of begrijp ik het verkeerd?
Als ik je profielfoto goed gezien heb, dan heb je het. Heb je nu een driehoekige camera op je voorruit zitten?

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 

wdejong32

Actief lid
ik heb 4 januari ( vorige week) mijn kodiaq ambition business MJ 2019 opgehaald maar er zit geen verkeersbord herkenning op , is mij ook nooit verteld of opgevallen in de optie lijsten dat dit standaard zou zijn
 

wdejong32

Actief lid
Ik heb met een demi gereden die dit had maar niet geweldig , rondom Nijmegen staan borden met 120 en elke 600m staat dan weer een bord 80 bij nat weer ,, dus steeds schoot hij van 120 naar 80 heen en weer
 

Rainesh

Forumguru
Ik heb met een demi gereden die dit had maar niet geweldig , rondom Nijmegen staan borden met 120 en elke 600m staat dan weer een bord 80 bij nat weer ,, dus steeds schoot hij van 120 naar 80 heen en weer
Voordeel van dit is dat je dan lane assist en Grootlichtassistent kunt activeren. Gebruiken dezelfde camera. En als je ook nog eens ACC hebt, dan kan Traffic Jam Assist erbij :)

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 

Kiko

Actief lid
Als ik je profielfoto goed gezien heb, dan heb je het. Heb je nu een driehoekige camera op je voorruit zitten?

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com

Ik denk als mijn profielfoto echt zou zijn ik nog steeds sprintend en schreeuwend gezien zou worden.
Ik ben net klaar met werk, auto bekeken en helaas geen driehoekje. Heb een camera in de achtrruitkijkspiegel en een rond ding bij de voorruit (gok regensensor).
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb met een demi gereden die dit had maar niet geweldig , rondom Nijmegen staan borden met 120 en elke 600m staat dan weer een bord 80 bij nat weer ,, dus steeds schoot hij van 120 naar 80 heen en weer
Niet raar. Het systeem weet simpelweg geen raad met aanvullende aanduidingen, onderborden e.d.
 

Canon-Eye

Forumguru
Dat het wel zou moeten werken ben ik met je eens.
Dat het niet werkt - althans niet zonder in te grijpen in de coding - is natuurlijk een fabrieksfout.
 

4tnight

Nieuw lid
kan het ontgrendelen van de deuren indien de achterklep wordt geopend (met de hand of de voet) ook via een VCDS aanpassing worden gedaan?

Ik heb nogal vaak dat ik de klep open en dat de kids dan staan te wachten totdat de deuren opengemaakt worden via keyless entry of AB.

Dus als dat direct kan als de achterklep wordt geopend zou dat erg welkom zijn.
 
Bovenaan Onderaan