Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

dirkie996

Forumguru
Ai ai.. Ja iedereen zen ding hè ..

Maar ik zal altijd tech freak blijven
Wanneer je 50+ bent, ben je geen freak meer( trouwens, ik nooit geweest), maar meer ‘n liefhebber met rationele keuzes. Lampjes en kijk -naar -mij uitlaten bijvoorbeeld, zijn aan mij niet meer besteed. Alles heeft z’n leeftijd. Zeg nou zelf, zie je mij al voorbij vlammen met knetterende uitlaten? “Waar moet opa zijn”,zouden de mensen denken.:maakmegek:
 

philippe bakker

Forumguru
Wanneer je 50+ bent, ben je geen freak meer( trouwens, ik nooit geweest), maar meer ‘n liefhebber met rationele keuzes. Lampjes en kijk -naar -mij uitlaten bijvoorbeeld, zijn aan mij niet meer besteed. Alles heeft z’n leeftijd. Zeg nou zelf, zie je mij al voorbij vlammen met knetterende uitlaten? “Waar moet opa zijn”,zouden de mensen denken.:maakmegek:
Moest ik thuis afkomen met zo’n lampje dan zou mijn vrouw vragen hoe oud ben jij? En zet dat aan mijne kant maar af. Onze Ruben van 2 jaar oud zou dat wel leuk vinden
 

dirkie996

Forumguru
Moest ik thuis afkomen met zo’n lampje dan zou mijn vrouw vragen hoe oud ben jij? En zet dat aan mijne kant maar af. Onze Ruben van 2 jaar oud zou dat wel leuk vinden
Mijn vrouw zou ook zo reageren. “ ge gaat dat toch niet op onze auto zetten zeker? Daar rijd ik niet mee rond.”
Ik zou het nogal mogen horen.:nailbiting:
 

Tuner111

Forumguru
Mijn vrouw zou ook zo reageren. “ ge gaat dat toch niet op onze auto zetten zeker? Daar rijd ik niet mee rond.”
Ik zou het nogal mogen horen.:nailbiting:

Daar heb ik een oplossing voor..

a ok je wil daar niet met rondrijden ? ga dan maar te voet.. 2 vliegen in een klap :D

geen gezaag onder de baan en je hebt je schoon lichtjes :D

Wanneer je 50+ bent, ben je geen freak meer( trouwens, ik nooit geweest), maar meer ‘n liefhebber met rationele keuzes. Lampjes en kijk -naar -mij uitlaten bijvoorbeeld, zijn aan mij niet meer besteed. Alles heeft z’n leeftijd. Zeg nou zelf, zie je mij al voorbij vlammen met knetterende uitlaten? “Waar moet opa zijn”,zouden de mensen denken.:maakmegek:

ik denk dat ik op +50 nog altijd met een veel te luide wagen ga rondrijden ze :pardon::tegek:
 

leon-cupra

Forumguru
Wanneer je 50+ bent, ben je geen freak meer( trouwens, ik nooit geweest), maar meer ‘n liefhebber met rationele keuzes. Lampjes en kijk -naar -mij uitlaten bijvoorbeeld, zijn aan mij niet meer besteed. Alles heeft z’n leeftijd. Zeg nou zelf, zie je mij al voorbij vlammen met knetterende uitlaten? “Waar moet opa zijn”,zouden de mensen denken.:maakmegek:
Had je dan niet beter een Roomster of Yeti gekocht?? Past toch beter bij jouw leeftijd ... "opa" :pardon:
:D:D
 
Bovenaan Onderaan