philippe bakker
Forumguru
ik voel me soms wel en soms niet oud . maar alles heeft zijn leeftijd denk ik. en ja een twintiger kan dat nog niet weten natuurlijkVoel je u soms al oud Philip?
Zelfs al was ik 60.. Ik vindt het gaaf!
ik voel me soms wel en soms niet oud . maar alles heeft zijn leeftijd denk ik. en ja een twintiger kan dat nog niet weten natuurlijkVoel je u soms al oud Philip?
Als 50 plusser( bijna 55) ben ik de lampjes-fase al lang voorbij.Voel je u soms al oud Philip?
En in welke fase zit jij? Dat ik weet wat me te wachten staatAls 50 plusser( bijna 55) ben ik de lampjes-fase al lang voorbij.
Ai ai.. Ja iedereen zen ding hè ..Als 50 plusser( bijna 55) ben ik de lampjes-fase al lang voorbij.
https://www.optimalegezondheid.com/ouderdomskwalen-hoe-ze-te-voorkomen-of-behandelen/Dat ik weet wat me te wachten staat
zeg, spreek voor jezelf... ik als (begin) veertiger heb ze ook geïnstalleerdik vrees dat dat eerder een dingske is voor de twintigers onder ons dan voor de veertigers ...
Nog een beetje kinds duszeg, spreek voor jezelf... ik als (begin) veertiger heb ze ook geïnstalleerd
Nu ja tech ....wat goedkope lampjes ...Ai ai.. Ja iedereen zen ding hè ..
Maar ik zal altijd tech freak blijven
Nu ja tech ....wat goedkope lampjes ...
Wanneer je 50+ bent, ben je geen freak meer( trouwens, ik nooit geweest), maar meer ‘n liefhebber met rationele keuzes. Lampjes en kijk -naar -mij uitlaten bijvoorbeeld, zijn aan mij niet meer besteed. Alles heeft z’n leeftijd. Zeg nou zelf, zie je mij al voorbij vlammen met knetterende uitlaten? “Waar moet opa zijn”,zouden de mensen denken.Ai ai.. Ja iedereen zen ding hè ..
Maar ik zal altijd tech freak blijven
Moest ik thuis afkomen met zo’n lampje dan zou mijn vrouw vragen hoe oud ben jij? En zet dat aan mijne kant maar af. Onze Ruben van 2 jaar oud zou dat wel leuk vindenWanneer je 50+ bent, ben je geen freak meer( trouwens, ik nooit geweest), maar meer ‘n liefhebber met rationele keuzes. Lampjes en kijk -naar -mij uitlaten bijvoorbeeld, zijn aan mij niet meer besteed. Alles heeft z’n leeftijd. Zeg nou zelf, zie je mij al voorbij vlammen met knetterende uitlaten? “Waar moet opa zijn”,zouden de mensen denken.
Ik zit nu in de “doe maar normaal, is al zot genoeg” fase. De fase van: laat maar waaien en niet meer druk in maken.En in welke fase zit jij? Dat ik weet wat me te wachten staat
Mijn vrouw zou ook zo reageren. “ ge gaat dat toch niet op onze auto zetten zeker? Daar rijd ik niet mee rond.”Moest ik thuis afkomen met zo’n lampje dan zou mijn vrouw vragen hoe oud ben jij? En zet dat aan mijne kant maar af. Onze Ruben van 2 jaar oud zou dat wel leuk vinden
Laattijdige midlifecrisis?Hier ook 50 plus. Wel lampjes......
Mijn vrouw zou ook zo reageren. “ ge gaat dat toch niet op onze auto zetten zeker? Daar rijd ik niet mee rond.”
Ik zou het nogal mogen horen.
Wanneer je 50+ bent, ben je geen freak meer( trouwens, ik nooit geweest), maar meer ‘n liefhebber met rationele keuzes. Lampjes en kijk -naar -mij uitlaten bijvoorbeeld, zijn aan mij niet meer besteed. Alles heeft z’n leeftijd. Zeg nou zelf, zie je mij al voorbij vlammen met knetterende uitlaten? “Waar moet opa zijn”,zouden de mensen denken.
Had je dan niet beter een Roomster of Yeti gekocht?? Past toch beter bij jouw leeftijd ... "opa"Wanneer je 50+ bent, ben je geen freak meer( trouwens, ik nooit geweest), maar meer ‘n liefhebber met rationele keuzes. Lampjes en kijk -naar -mij uitlaten bijvoorbeeld, zijn aan mij niet meer besteed. Alles heeft z’n leeftijd. Zeg nou zelf, zie je mij al voorbij vlammen met knetterende uitlaten? “Waar moet opa zijn”,zouden de mensen denken.
Jij hebt duidelijk nog geen partner.Daar heb ik een oplossing voor..
a ok je wil daar niet met rondrijden ? ga dan maar te voet.. 2 vliegen in een klap
geen gezaag onder de baan en je hebt je schoon lichtjes
ik denk dat ik op +50 nog altijd met een veel te luide wagen ga rondrijden ze