Columbus Het grote Columbus-topic deel 3

tist

Actief lid
@tist Was dat ook een MIB1-Columbus?

Neen het is een RNS510, als de jouwe een MIB1 is dan zijn die problemen nog steeds mogelijk zo te lezen.
Erg voor een "ding" dat toendertijd een 300€ als waarde had :sterretjes:
Had geïnformeerd of ik de wagen ook zonder kon bestellen maar dat kon niet, had al een voorgevoel gezien mijn ervaring met de octavia, die zijn "ding" had ook al problemen, mijn gevoel was blijkbaar niet uit de lucht gegrepen :(
 

andrehj

Forumguru
Ik kwam net V16 in deze webwinkel tegen voor € 179. Dat is goed nieuws, want ik was al even bang dat dit toch al wat oudere navigatiesysteem geen updates meer zou krijgen. :thumbsup:
VAG nummer is 1T0051859AQ.

Nu maar even afwachten wanneer de "goedkopere" versies op het internet verschijnen.:geek:

(@Neptukker : Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik je topictitel gekopieerd heb...)
 

Fmoon

Forumguru
Vandaag geen enkel probleem gehad, totdat ik mijn zoon vroeg onze locatie via WA te sturen naar iemand, exact op dat moment ging de navigatie weer vreemd doen. Weet niet of het toeval is maar met diezelfde telefoon had ik ook nauwkeurige GPS ingesteld vlak voor de eerste problemen. Ik heb ze nu uitstaan, ben benieuwd morgen of er een fout word gemeld. Zou alles naar fabrieksinstellingen eventueel nog kunnen helpen?


Update:

Stomme dingen is gewoon kapot denk ik. Vandaag even de kaarten opnieuw erop gezet, heenweg niks aan de hand, terug deed die weer vaag. "Bestanden niet beschikbaar" geeft die aan. Vreemde is dat die wel precies ziet waar ik rij, dus aan de GPS ligt het niet. Zal bij de volgende beurt om een firmware update vragen, hopen dat die het dan weer doet.
 
Laatst bewerkt:

herby1

Lid
Nou.... na maanden van trial & error heb ik een tool gebouwd die werkt.... werkt op mijn Octavia III (11-2015) met Columbus erin. Ik ben op zoek naar een aantal gebruikers die deze tool willen testen.


ScreenShot_1.0.1_v2.jpg
 

HarrieSkoda

Forumguru
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Heb je het ooit eerder getest, bv een SD kaartje met een folder MIB2TSD of MIB2HIGH erop?

Oei, dat durf ik ook niet te zeggen.

Kan het wellicht proberen natuurlijk. Ik kan NIET zaken importeren zoals dit op een Columbus wel kan.
 
Bovenaan Onderaan