Kodiaq RS

leon-cupra

Forumguru
Troost u, ik vind het ook 'n hoog gadgetgehalte hebben, dat op zich weinig meer bijbrengt dan degelijke klassieke tellers. Het digitale schermpje tussen de klassieke tellers is meer dan voldoende voor mij.
Het voordeel is wel dat je alles kan instellen zoals jij het graag zou hebben.
Maar inderdaad, zeer hoog gadgetgehalte. Mijn vader heeft dit ook in zijn Tiguan. 1 keer goed gezet, daarna heeft hij nooit meer "gespeeld" met de mogelijkheden. Wss ook omdat het te ingewikkeld komt voor zijn leeftijd :D
 

Canon-Eye

Forumguru
Waarom zou je er nog mee moeten spelen nadat je uit de eindeloze instelmogelijkheden eenmaal je persoonlijke ideale mix hebt gevonden?
Alleen omdat het kán? :nono:
Leuk voor de gadgetfreak. Maar dat is niet iedereen... :pardon:
 

leon-cupra

Forumguru
Waarom zou je er nog mee moeten spelen nadat je uit de eindeloze instelmogelijkheden eenmaal je persoonlijke ideale mix hebt gevonden?
Alleen omdat het kán? :nono:
Leuk voor de gadgetfreak. Maar dat is niet iedereen... :pardon:
Bwa in bepaalde situaties is het handiger dat je een andere samenstelling neemt, vb bij navigeren.
Maar vind het ook een puur gadget. Zou er zelf ook niet voor bijbetalen. Net hetzelfde als carplay.
 

RonaldSkodiaq

Donateur
Ik vind het display de mooiste optie die ik erbij genomen heb. Ik wissel wel maar meestal het simpelste scherm. Alleen snelheid en brandstofniveau in beeld.
 

EdK

Forumguru
Denk dat het minder gadget word zodra het 9inch scherm in het midden van dashboard verdwijnt.
Nu vind ik het een beetje dubbelop allemaal.... Navigatie tussen tellers en op 9 inch scherm...

Heb dat dubbelop gevoel al met me amundsen en het MDF display tussen de tellers.
Vele functies die ik in MDF venster kan oproepen met de knoppen op het stuur / hendel kan ik ook op Amundsen scherm naar voren toveren..
Tsja leuk dat het kan maar zoals gezegd beetje dubbelop
Nu met het digitale scherm als vervanger van de tellers is het de uitgelezen kans om alle info op dat scherm te projecteren.
En heb je dat amundsen scherm in midden geheel niet meer nodig mijn inziens.
En tevens ook weer een stukje veiliger als het voor je allemaal is te zien en je dus niet meer naar rechts hoeft te kijken...
En hierdoor kan tevens de prijs ook weer naar beneden .....
 

Base77

Senior Member
Allemaal leuk die speciale uitvoeringen maar laat ze eerst de normale uitvoeringen maar eens op tijd leveren. (Cynische mode uit):pardon:

Wel een erg mooie uitvoering. :rockon:
 

EdK

Forumguru
en nog wat uit de pers kit
 

Bijlagen

  • TD-KODIAQ-RS-diesel-en.pdf
    333,1 KB · Weergaven: 10

EdK

Forumguru
En nog wat.
Nu nog wat foto's verkleinen en plaatsen
 

Bijlagen

  • Press_Kit_DPL_KODIAQ_RS_en.pdf
    961,8 KB · Weergaven: 8

Spector

Forumguru
Ik blijft een benzine uitvoering missen, verder ziet het er goed uit. Ben benieuwd wat hij gaat kosten.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan