Kodiaq RS

Topic in 'Kodiaq' gestart door Tuulster, 11-06-2018.

1. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Koop een Sportline en laat hem tzt als de ECU gekraakt is chippen als alternatief @philippe bakker ;)

2. philippe bakker

philippe bakker Forumguru Donateur

QUOTE verwijderd.
    Was er niet zo iemand hier die dacht de zijne te chippen ? ... en nu nog steeds noppes ?

Last edited by a moderator: 30-04-2019
  3. Fmoon

Fmoon Forumguru

Dat is een Benzine geloof ik met maar 180pk die niet te chippen is, lijkt me helemaal niks. Geloof dat dat dieselblok van de Kodiaq RS naar 310pk te chippen is en 630nm.

Laatst aangepast: 30-04-2019
  4. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

BRITSE POLITIE KIEST SKODA KODIAQ RS

Bron: Autoweek

Schermafbeelding 2019-06-27 om 14.49.04.png

Zoals we allemaal weten, stappen onze politiemensen sinds enige tijd in een Audi A6. De Britse politie maakt nu bekend in wat voor een auto zij binnenkort rijdt. Ook de Britten kiezen voor een auto uit de Volkswagen Group mét een diesel, maar het is een auto van een heel ander kaliber.

De Britten kiezen namelijk voor de Skoda Kodiaq RS met de 240 pk sterke 2,0-liter TDI-diesel in het vooronder. Dit is de sportiefste variant van de riante SUV. Binnen 7,0 seconden sprint de plaatselijke agent met deze auto van 0 naar 100 en tot 219 km/h kan hij de vluchtende boeven bijhouden. Naast de speciale bestickering krijgt de Skoda rondom ledsignalering en 1.200-watt-sirenes. 20-inch wielen maken de politieauto af.

De Kodiaq RS is niet de eerste Skoda voor de Britse politie. Die maakt al enkele tijd gebruik van gecamoufleerde Superbs en Octavia’s RS. Daarnaast levert Skoda al Kodiaqs aan de brandweer en de ambulancediensten. Ook de compactere Karoq wordt door het ambulancepersoneel ingezet voor spoedritten.

Schermafbeelding 2019-06-27 om 14.49.16.png

philippe bakker vindt dit leuk.
  5. sitechris

sitechris Forumguru Donateur

Beter een Kodiaq RS dan een Merc B-klasse. Dat is duidelijk ;). Ik zag er in Duitsland laatst eentje rijden. Aardige auto om te zien overigens.

willemc650 en Japanese Power vinden dit leuk.
  6. philippe bakker

philippe bakker Forumguru Donateur

En is dat nu juist dezelfde motor dan in de tiguan,Passat of arteon ? Want daarover lees ik op elke review dat het wel een vlotte motor is maar niks emotie los weekt. Om daarop dan een RS badge te plakken ? Zouden ze de motor dan iets hebben aangepast ?

Deel deze pagina