Kodiaq RS

philippe bakker

Forumguru
En is dat nu juist dezelfde motor dan in de tiguan,Passat of arteon ? Want daarover lees ik op elke review dat het wel een vlotte motor is maar niks emotie los weekt. Om daarop dan een RS badge te plakken ? Zouden ze de motor dan iets hebben aangepast ?
 

Tinus78

Forumguru
Ik ben hier in Elst (tussen Arnhem en Nijmegen) tot 2x toe een taxi RS tegengekomen. De eerste x dat ik hem zag was denk een half jaar geleden. Ik stond redelijk verbaasd.
Maar van wat ik mij kan herinneren was dit een zwarte.
 

Taxichauffeur

Senior Member
@Japanese Power @Peter-036 @djnoidRS

Ik had mijn Kodiaq inderdaad redelijk vroeg, ben tot nu toe 2 keer een andere Kodiaq als taxi tegengekomen maar (nog) geen RS.

Ik wilde destijds eigenlijk een RS maar die was nog niet bestelbaar, het is toen een Style Business met sport interieur en Milotec uitlaatsierstukjes geworden (ter compensatie).

540.jpg


540.jpg


540.jpg


Ondertussen rijdt moeders in de Kodiaq (familiebedrijf) en staat de teller op ruim 200.000 kilometer.

Ik heb in oktober een 2020 Ford Tourneo Custom Titanium X 185PK automaat geïmporteerd uit Duitsland, we hadden een 7-zitter nodig. Dit is mijn vaste auto, ik zal dus niet meer veel in de Kodiaq rijden.

540.jpg


540.jpg
 
Bovenaan Onderaan