Polle90 Octavia RS245

polle90

Forumguru
Wat is eigenlijk de meerwaarde van Skoda connect? Ik dacht dat de auto altijd online was zoals bij Opel, maar
je moet steeds de hotspot op de GSM aanzetten om online te komen. Ik zie ook in de handleiding dat er een
knop is om noodoproepen te doen, ik heb dit niet. Was dit dan een optie?
 

Tuner111

Forumguru
Wat is eigenlijk de meerwaarde van Skoda connect? Ik dacht dat de auto altijd online was zoals bij Opel, maar
je moet steeds de hotspot op de GSM aanzetten om online te komen. Ik zie ook in de handleiding dat er een
knop is om noodoproepen te doen, ik heb dit niet. Was dit dan een optie?
Je moet eens gaan horen voor een data sim dan heb je uw hotspot van je gsm niet nodig. De SOS knop zit in de onze in je Navi onder het sub menu telefoon

Meer vragen stuur je me maar een pm
 

polle90

Forumguru
Volgende week komt er een Kenolon Ceramic Shield van Kenotek op. Heeft iemand hier ervaring mee?
Word aangebracht door een ex-collega van mij die nu in auto branche zit.
 

polle90

Forumguru
Ben aan het rondkijken voor winterbanden. Ik denk aan 18x7.5Inch met 225/40 banden.
De velgen zijn te verkrijgen in ET35 en ET45. Welke zou het beste passen eigenlijk?
 

s-line

Forumguru
Et 45 is veilig maar vind ik met een 7,5 j veilig er ver naar binnen vallen! En staat daarom een stuk minder mooi
 

EdK

Forumguru
Een collega van me heeft een vergelijkend printje ook in zijn bedrijfswagen geplaatst
Geeft elke keer bij contact aanzetten een uit puls naar AAN/UIT systeem zodat deze constant is uitgeschakeld.
Die van hem is alleen een eigenbouw printje ..
 

Rallye

Forumguru
Via VCDS zet je, zo heb ik het begrepen, niet echt de start/stop uit, maar zet je de drempelwaarde voor de accuspanning omhoog. Dat kan echter ook invloed hebben op grote stroomverbruikers als de achterruitverwarming. Soms doen die het dan minder.....
Dit is een mooie oplossing, zeker voor de DSG-rijders, die veel meer last hebben van de start/stop als de rijders van handgeschakelde auto’s (waar de auto in de vrij en gekoppeld moet staan, wat veel minder vaak voorkomt).
 

EdK

Forumguru
Dat kan echter ook invloed hebben op grote stroomverbruikers als de achterruitverwarming. Soms doen die het dan minder.....
Dat is zonder meer waar dat start stop hier invloed op heeft
Dat ik van de zomer de argo aan had en de fan automatisch op hogere toeren draaide en het start stop toch op stop ging dan ging de fan ook langzamer draaien
En vermoed ook dat de Argo langzamer cq uitschakelde dan.
Dit laatste was alleen moeilijk te achterhalen..
 
Bovenaan Onderaan