Polle90 Octavia RS245

leon-cupra

Forumguru
Nice.
Hoe groot was de smile van Davy ? :D
Wanneer er een RS of dergelijke op zijn testbank verschijnt, voelt hij hem als een kind in een snoepwinkel.

Toen mijn RS gechipt was en de sleutels terug gaf, had hij een smile van zijn 1 oor tot zijn ander oor :D
 

polle90

Forumguru
Vrijdag mijn achteruitrijcamera ontvangen, en nog snel een nieuw tabletje besteld want op android 4.1 bleek longcoding niet meer te werken.
Gistermorgen met behulp van de handleidingen op het forum begonnen en om 14u beeld:yeah::yeah::yeah:. Is wel mooi speelgoed.
Het betreft een camera met bewegende lijnen.
 

polle90

Forumguru
De RS is inmiddels al 5 jaar geworden. Zonder problemen of kosten buiten het normaal onderhoud. Het kriebelde al lang voor iets nieuws en heb dus al 2 maand iets nieuws in de bestelling staan. Terug naar Ford. Namelijk Ford Focus ST automaat.
 

Rallye

Forumguru
Leuk. Was ook één van mijn opties, maar werd te duur en mevrouw Rallye heeft iets tegen Ford. Laat je weten hoe hij je bevalt?
 

polle90

Forumguru
Natuurlijk, maar word pas ten vroegste november geleverd. De Golf was ook een optie geweest maar de overname van de RS heeft de doorslag gegeven. Overnamebod bij de grootste VAG dealergroep in Limburg was eigenlijk wel heel laag.
 
Bovenaan Onderaan