Polle90 Octavia RS245

polle90

Forumguru
Gisteren een update gehad van de dealer. Mijn wagen is nog altijd niet in productie volgens Myskoda, de dealer
zegt dat alles vertraging heeft, en heeft verder ook geen info.:nailbiting::nailbiting::nailbiting::cry::cry:
 

Tuner111

Forumguru
Gisteren een update gehad van de dealer. Mijn wagen is nog altijd niet in productie volgens Myskoda, de dealer
zegt dat alles vertraging heeft, en heeft verder ook geen info.:nailbiting::nailbiting::nailbiting::cry::cry:
Je zal een my 19 krijgen naar alle waarschijnlijkheid dan. Nadeel is wel dat je dan met de egr klep zal zitten
 

Tuner111

Forumguru
Ik krijg dan een wagen die ik eigenlijk niet besteld heb.:(:(

wel eigenlijk wel... de wagen die je zal krijgen is conform met wat je hebt op de bestel bon. ook moeten ze van europa dit doen. Als je geluk hebt is het een my 19 zonder de klep. wat ik voor je hoop !

ik zou zeggen bel zeker elke week naar de garage waar je hem gekocht heb. zo kan er wat druk op de ketel gezet worden.. en het is onzin dat ze niet een bouwweek weten. ze kunnen zelf zien wanneer hij op de band zal gaan en om welk uur hij er af gaat..

Laat je dus niet te gemakkelijk afschepen ;)
 

polle90

Forumguru
Juist gekeken op MySkoda en nog altijd geen produktiedatum. Ga vrijdag persoonlijk eens
langs de dealer gaan.
 

polle90

Forumguru
Vandaag bij de dealer geweest, levering begin september nu. Ben ik helemaal niet blij mee.
Ik heb ook gevraagd hoe ze dat gaan oplossen en gaan me nu terugbellen. Nu nog een boze mail
naar skoda België en vragen hoe zij het zien. Grt
 
Vandaag bij de dealer geweest, levering begin september nu. Ben ik helemaal niet blij mee.
Ik heb ook gevraagd hoe ze dat gaan oplossen en gaan me nu terugbellen. Nu nog een boze mail
naar skoda België en vragen hoe zij het zien. Grt
Amai ook gezellig nieuws :banghead: das dik klote
 
Geachte heer Wils,



Door de verandering van de uitlaat gas meet methode zijn er een aantal auto`s op dit moment niet te bestellen.



Wij wachten weer op nieuwe motoren in de diverse uitvoeringen maar wanneer de bestellingen weer geplaats kunnen worden is op dit moment nog niet bekend.


dit krijg ik als antwoord.
 

leon-cupra

Forumguru
Vandaag bij de dealer geweest, levering begin september nu. Ben ik helemaal niet blij mee.
Ik heb ook gevraagd hoe ze dat gaan oplossen en gaan me nu terugbellen. Nu nog een boze mail
naar skoda België en vragen hoe zij het zien. Grt
neemt de dealer je wagen over? Zo ja , is er toch geen probleem? K*t uiteraard dat je hem later gaat hebben, maar je zal er ooit mee rijden.
Mailtjes naar D'Ieteren. Brengt geen z*k op. Jouw mail zal gewoon beantwoord worden met een standaard mailtje die 10tallen klanten per dag krijgen.
 
Bovenaan Onderaan