Kodiaq vragen en weetjes

Antera

Donateur
Dan ben ik méér aan het overrulen dan aan het cruise controllen... :D
Het moet toch mogelijk zijn om de cruise als een normale cruise te doen werken zonder dat de "camera" afstanden blijft managen... :thumbsdown:


Hallo,

Helaas als je gekozen hebt voor ACC is er geen mogelijkheid tot CC. Het is alles of niets helaas. Ook omcoderen naar alleen CC is niet mogelijk
 

jvdb72

Nieuw lid
@907 ik vermoed dat dit een functie is van een optie. Ik heb de instelling hulpsys. niet in mijn navi. :( Maar 'ns bij de dealer vragen.
Ik heb een af fabriek wegklapbare trekhaak en trailer assist laten vrijgeven door een vagcom tuner.


Gisteren even langs de dealer gereden. Na wat uitzoekwerk en vergelijken met een Karoq die ook was voorzien van een trekhaak, blijkt dat het instellen van de max. snelheid voor het rijden met aanhanger een onderdeel is van de optie verkeersbordherkenning. En die optie had ik nu net niet meebesteld... Anyway, case closed en accepteren dat de ETA oploopt als ik met een aanhanger rij.
 

CharlesTucker

Forumguru
Bizar soms, die combinaties. Zo kwam ik er bij de bestelling van de O3 achter dat de in de folder afgebeelde USB poortjes achter de middenconsole (handig voor de achterpassagiers, kunnen ze telefoons/tablets en zo opladen) onderdeel zijn van het pakket "achterbankverwarming", die zag ik ook niet aankomen (de dealer trouwens ook niet, kostte ook wat uitzoekwerk)
 
Héél bijzonder, dat het bij jou wel gewoon in de stand blijft staan.

Ondertussen is mijn nieuwe Kodiaq geleverd en ik merk nu op dat jullie opmerking ivm de ECO stand nu ook bij mij van toepassing is. Na het selecteren van de Eco-stand (naast de DSG-pook), verdwijnt deze melding in de maxidot na een herstart. Op het centrale scherm blijft hij wel in ECO-stand. Zal het bij mijn volgende passage in de garage eens navragen.
 

CDK

Forumguru
Even een weetje :jaja:

Voor degenen die graag een gevulde wielkast hebben en aftermarket velgen willen aanschaffen weet ik de perfecte maat :jaja:

Neem minstens 20” ;)
Breedte 9J en ET 25
Leg daar banden omheen met de originele hoogte breedte verhouding zoals onder de Sportline, namelijk 235/45 R20 en dat ziet er dan vervolgens zo uit.

(Velgen zijn ter illustratie en het moet je smaak zijn, binnenkort staan deze overigens in de bazaar.)

C54EF88E-9471-4E85-978D-99A6AD2FD4FC.jpg

A233B2D5-069F-4EE8-A970-CCD704328023.jpg

IMG_2153.JPG

IMG_2154.JPG
 

marang73

Forumguru
Vandaag de Kodiaq precies 1 jaar in bezit:
- 32.000 km gereden
- 1 lekke band
- koelvloeistofslang door een steenmarter voorzien van wat gaten
- een Skoda app welke niet meer werkt

Maar heel tevreden over mijn eerste Skoda.
 
Bovenaan Onderaan