Pimp your Kodiaq

CBreedijk

Donateur
Vind ze allebei niet mooi genoeg om te monteren.
Maar zoals ik eerder aangaf. Misschien in t MC Black wel mooi(er).

Maar ja, ga ik niet hobbyen aan uitlaat”sier”stukken.
 

4tnight

Nieuw lid
Nu dat mijn beer bijna onderweg is, wil ik me voorbereiden op een paar “extra’s”.
Ik ben aan het denken aan de dummy uitlaten en de rubberstrook bij de voorruit.

Zijn hier al problem mee geweest en zijn er nog andere zaken die zeker een “must” zijn?
 

Japanese Power

Donateur
Aan Milotec mag ik hopen @4tnight als dummy uitlaat. Er rijden er al enkele mee rond op het forum.

En die strip via Ali is wel handig. De ruimte tussen dashboard en voorruit is echt groot. Met een beetje pech valt er wat tussen en kun je er bijna niet meer bij. Natuurlijk is de simply clever parkeerclip een hele handige optie maar sommige mensen laten werkelijk alles slingeren ;)

En wat is een must. Je kunt het zo gek maken als je wilt. Ga maar eens alle Kodiaq topics door. Ideëen genoeg.
 

Sk_Hans

Forumguru
Chroom of mat?

Of is er maar 1 versie bij Milotec?

Ik heb het maar nagevraagd bij Milotec. Er waren inderdaad twee versies: alu-brush en zilver. Hieronder de foto die ik van hun ontvangen heb:

milotec.jpg

De zilver versie ziet er op deze foto van hun heel erg plastic uit. Ik heb dus maar de Alu-brush besteld. Kwam deze weeek binnen en zit er nu op. Is erg mooi en maakt de achterkant van de auto af.

De zilverversie staat niet meer op de site , maar ze hebben nog wel een paar exemplaren op voorraad. Zou je die willen hebben, dan kun je hun mailen. Maar de Alu lijkt echt veel mooier.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CBreedijk

Donateur
Denk dat Anton graag een foto van het eindresultaat wil zien.

Ben ook wel benieuwd.
Ben nu de “lelijkere” Martinek dummy.
Maar die wordt MC zwart.
Ben benieuwd hoe dat uitpakt.

Naar alle waarschijnlijkheid komen er geen dummies op.
 

johndoe

Forumguru
De bestelling van mijn Style Business Kodiaq is zo goed als rond (via leasemaatschappij). Alleen wil ik wel de grille, de dakrails en het chroom rond de ramen, in de spiegels zwart laten maken. Grill zwart maken kan ook door die bij superskoda te bestellen voor 120 euro. Maar dan zouden de spiegels, dakrails en raamlijsten toch gewrapped moeten worden. Daarnaast wil de zijramen achter en de achterruit ook donker laten maken want de standaard sunset optie bij Skoda is mij niet donker genoeg.

Ik kan het via de leasemaatschappij (en dus dealer) laten doen, maar wellicht is een betrouwbare wrapper vinden een beter plan. Zijn er hier mensen met ervaring met wrappers die dit goed gedaan hebben en hebben jullie enig idee van de kosten?
 

VanRoyal

Forumguru
Wat toevallig, die glimmend blauwe Tesla zag ik vandaag rijden bij Wassenaar, vroeg me nog af of dat een wrap was... Hij viel wel wel op zeg!

teslablauw2.jpg
 
Bovenaan Onderaan