Pimp your Kodiaq

MaxN

Donateur
Ff snelle ochtend fotootjes voor de nieuwsgierigen.
(En ja auto mag wel weer gewassen worden ;))

Bekijk bijlage 67387 Bekijk bijlage 67388 Bekijk bijlage 67389 Bekijk bijlage 67390 Bekijk bijlage 67391 Bekijk bijlage 67392 Bekijk bijlage 67393 Bekijk bijlage 67394

De laatst is duidelijk iets anders.
MC Black Martinek dummy.
Weet niet of t een blijvertje is, maar voor nu zit ie prima.

Hoor je nu ook zo’n schipholstemmetje als de deur open gaat?
“Mind the step, mind the step, mind the step”
 

johndoe

Forumguru
Ziet er netjes uit @CBreedijk
Heb je ook nog overwogen om de spiegelkappen zwart te maken? Ik zag bij superskoda ook vervangende zwarte kappen, maar blijkbaar niet geschikt voor Area View.
En wat is er nu nog zwart gemaakt aan je side steps? Op de foto lijken het gewoon de zwarte side steps van vool.se ?
 

CBreedijk

Donateur
Ziet er netjes uit @CBreedijk
Heb je ook nog overwogen om de spiegelkappen zwart te maken? Ik zag bij superskoda ook vervangende zwarte kappen, maar blijkbaar niet geschikt voor Area View.
En wat is er nu nog zwart gemaakt aan je side steps? Op de foto lijken het gewoon de zwarte side steps van vool.se ?

Thnx.
Zijn “standaard” Vool steps.
Deze zijn 170. Heb ook nog 180 liggen. Die vullen beter uit denk ik (maar hebben een transport deukje )

En nee geen zwarte spiegelkappen. T is ook geen sportline

Vind m zo wel ff klaar (voor nu)
IMG_7879.JPG
 

CBreedijk

Donateur

Klaasje

Forumguru
ik vind Sportline front ook iets minder. Ik zag het toevallig voorbij komen bij Superskoda toen ik voor andere dingen aan het kijken was
 

CBreedijk

Donateur
ik vind Sportline front ook iets minder. Ik zag het toevallig voorbij komen bij Superskoda toen ik voor andere dingen aan het kijken was

Zwarte grillrand en extra (in mijn geval) witte “striping” bevallen mij wel goed hoor.

Onderlijn is ook niet helemaal mijn ding. Maar vind die van de Scout ook niet alles.

Ben blij met mijn “standaard” aangepaste Kodiaq.
Nu ongeveer klaar, dus verveling slaat toe
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Klaasje

Forumguru
Dan vind ik deze van een mede forum lid nog wel kunnen. Vind het wel mooi uit zien. Maar is allemaal persoonlijke smaak. Die van de Scout is net weer te...
 

Bijlagen

  • kodiaq.JPG
    kodiaq.JPG
    245,7 KB · Weergaven: 203

CDK

Forumguru
Is dit pimpen?

Bij mij ligt er nu een setje exclusieve Vossen Wheels onder in 9J en ET 25 Is de perfecte maat als je het mij vraagt :jaja:

( By the way......... Ik weet nog een set te koop, compleet met banden, perfect fit voor de Kodiaq :jaja:
Voor meer info mag je altijd een privé berichtje sturen natuurlijk )

C54EF88E-9471-4E85-978D-99A6AD2FD4FC.jpg

A233B2D5-069F-4EE8-A970-CCD704328023.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan