O3 2017 Facelift

Spector

Forumguru
Alleen de Superb heeft een LED lijn die een hoekje maakt in de koplamp, de O3 volgens mij niet. Daar is het of een lijn onder de koplamp bij LED verlichting of aan de zijkant bij halogeen verlichting... Correct me if I am wrong...
 

Smarron

Actief lid
Hmm, dan is het mogelijk de combi van zijkant verticaal led met halogeen. De oudere Superb had dit namelijk ook en wist vrijwel zeker dat het een O3 FL was wegens die gesplitste koplampen. Kon helaas niet zien of dit een LED of halogeen model was.

Ik vind de LED-lijn van de nieuwe Superb (vleugel idee) namelijk erg mooi en dan zou de O3 FL dit ook een beetje kunnen nabootsen door z'n L-lijn te maken.


EDIT:
Het is inderdaad de uitvoering met halogeen koplampen:
https://www.autowereld.nl/skoda/octavia/1-0-tsi-115pk-greentech-ambition-business-27002294/foto.html

Daar zitten aan de zijkanten verticale LED's, maar ook halogeen en geen LED onderaan.
 
Laatst bewerkt:

Rofffel

Forumguru
Ik denk dat het bij de facelift wel mooi smoelt om de koplampen en de grill te verbinden met zwarte folie/lak. Dan maak je er een strakke 'boze' neus van.
De dubbele koplamp zal niet snel mijn favoriet worden.
Ik citeer mezelf even om dat, zoals ik in een ander topic had aangegeven, effect te laten zien:
360.jpg
 

Rallye

Forumguru
Hmm. Juist bij een RS vind ik de dubbele koplampen het beste staan. Als je de scheiding zwart maakt wordt het er niet echt mooier op naar mijn mening. De omderbreking in de LED-lijn (het grootste nadeel van de dubbele koplampen) blijft bovendien.
 

Schmart

Forumguru
Omdat ik niet zo goed weet waar ik het anders moet/zal/kan plaatsen. Gisteren bij Rainesh (omgeving Den Haag) het voor elkaar gekregen om Traffic Jam Assist te activeren op mijn O3FL. Blijft netjes onder de 65KM/h binnen de lijnen. Zeker filmpje tijdens de spits (sorry voor de slechte kwaliteit):cry:


Weet je of Rainesh het alleen met coding kon oplossen of heeft hij de firmware ook nog moeten updaten? Ik zou dit ook wel handig vinden omdat het in de buurt komt van 'echte' TJA.
 
Weet je of Rainesh het alleen met coding kon oplossen of heeft hij de firmware ook nog moeten updaten? Ik zou dit ook wel handig vinden omdat het in de buurt komt van 'echte' TJA.

Nee dit betreft alleen coding, geen firmware update oid. Het enige wat er niet gebeurt is dat die zijn "stop" behoudt. Dit komt puur door de afwezigheid van auto hold / elektrische handrem.
 
Bovenaan Onderaan