O3 2017 Facelift

Topic in 'Octavia III' gestart door Tuner111, 14-06-2016.

1. vinom

vinom Actief lid

Ik heb gevonden wat het was. Als het klepje van de phone box helemaal dicht is dan piept en kraakt het dus. Als die een klein stukje open staat, dan hoor je niks. Dus dat klepje heeft wat frictie met de rest als die dicht is.

RoelF en Octavia0112 vinden dit leuk.

2. Dannydude85

Dannydude85 Forumguru

Bij mij hetzelfde probleem. mm-tje op duwen en weg is de kraak. Vrijdag de 24e ga ik naar de dealer en dan zal ik het ze eens aangeven. Eens zien of ze een oplossing hebben.

3. vinom

vinom Actief lid

Laat maar weten of ze iets kunnen betekenen!

4. Michel

Michel Forumguru

Niets zo veranderljk als de mens.

Mijn Superb tikt na 5 jaar inmiddels de 200.000 km aan. Aangezien er dit jaar weer onderhoud, APK en vervanging van de banden op stapel staat heb ik het besluit genomen mijn trouwe vierwieler in te ruilen.

De huidige Superb is een eigen auto, maar ik ga nu leasen via mijn werkgever. En het wordt (weer) een Octavia. Ik was in het verleden niet erg enthousiast over het front, maar dat was meer gebaseerd op foto’s. In de praktijk vind ik het wel wat hebben.

Aangezien ik niet lang wilde wachten, heb ik een voorraad auto gekozen die in de lokale showroom staat.

Het is geworden:

Skoda Octavia Combi FL Stule Businessline 1.4 TSI 110 kW / 150 pk TSI Combi 7 versn. DSG
    Kleur: Quartz grey metallic
    Kinderpakket (eigenlijk niet nodig, maar soit)
    Optical parking assistent
    Driving mode select
    Verwarmbare voorruit
    Sunset
    Adaptive cruise assistant
    Travel pakket
    Electr. open en sluit achterklep.

ertromp en Brains75 vinden dit leuk.
  5. JvE67

JvE67 Lid

Schoorvoetend allemaal lijkt het wel.... Succes joh!

6. Pendragon

Pendragon Forumguru Donateur

Nee, ik vind het nog steeds lelijk
    Vooral als led aan is, gekke onderbroken stukken die scheef staan. Nee, echt een mislukte verandering, vind ik.

Rofffel vindt dit leuk.
  7. Stewie

Stewie Senior Member

Vind het echt wel meevallen. Heb een O3C pre facelift en wilde graag een O3C facelift (benzine wel).
    Maar het is een Arteon R-line geworden uiteindelijk, diesel met dsg :).

8. philippe bakker

philippe bakker Forumguru Donateur

Das een mooie !

9. JvE67

JvE67 Lid

Ja ook ik vind het er niet mooier op geworden.

Pendragon vindt dit leuk.
  10. dirkie996

dirkie996 Forumguru

Maar in RS- uitvoering, met radiatorrooster in blinkend zwart, komt het beter uit, vind ik. Haha, ‘k moet toch m’n keuze verdedigen, hé.
    Toen ik die neus voor de eerste keer op foto zag, vond ik ‘m spuuglelijk. Daarna in real, vond ik het al iets hebben, toen m’n RS besteld vanaf de pc, en gelukkig, bij levering, viel dit reuze mee( zie m’n avatar).
    Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak, zou maar ‘n saaie boel worden.

Olivier vindt dit leuk.
  11. JvE67

JvE67 Lid

Ja die uitvoering is gek genoeg eigenlijk altijd wel oké

12. Schmart

Schmart Forumguru

Ik heb een resonantie (vooral bij koud interieur) van het glas aan de linkerkant van het tellercluster. Bij m'n O3 pre-FL was dit al zo en nu ook weer bij m'n O3 FL. Eigenlijk trad dit vrijwel gelijk na levering op. Wel consistent!

Laatst aangepast: 13-01-2018
  13. Stewie

Stewie Senior Member

Nog 1,5 maand wachten :)

14. Emiel2209

Emiel2209 Actief lid

Staat er toevallig één op Marktplaats! Vette kleur hoor... (beetje late reactie ;)

Bijgevoegde bestanden:

15. dirk27

dirk27 Forumguru

Even vraagje aan de mensen die een 03 FL hebben: kan iemand eens meten hoe breed die strip is in het midden van de grill vooraan? Ik wil op een Ambition FL met zwarte strip een chromen strip plakken.

Bedankt alvast!

Ik had het al eens eerder gedaan op een pre-facelift en niemand die het verschil zit met origineel :D

16. Schmart

Schmart Forumguru

Bedoel je de grill of het gedeelte onder je nummerbord? :thumbsdown:

17. dirk27

dirk27 Forumguru

Ik bedoel die doorlopende horizontale lijn in het gedeelte onder je kentekenplaat.

Bij de prefacelift, die chromen strip tussen de 2 mistlampen vooraan.

18. Schmart

Schmart Forumguru

Bij de FL loopt deze strip nu onder de mistlampen door, en de 'buitenmaat' (dus meetlint om/tegen de chromen strip gespannen) is ongeveer 182cm. Althans, zo is dat op mijn O3 FL Style Business.

Laatst aangepast: 01-02-2018
    dirk27 vindt dit leuk.
  19. dirk27

dirk27 Forumguru

Danku, ken je ook de hoogte van de strip?

20. Schmart

Schmart Forumguru

Ik heb maar even de schuifmaat erbij gepakt. De strip is 11mm breed/hoog, en 9mm diep. Het lijkt er ook op dat er twee onderbrekingen in de strip zitten, maar het is nu te donker om dat goed te zien...

dirk27 vindt dit leuk.

Deel deze pagina