O3 2017 Facelift

Emiel2209

Actief lid
Het is inderdaad metallic. Tov unilak is de kleur elke keer weer anders vanuit verschillende hoeken. Ik denk dat hij ook niet donkerder is. Ik heb foto’s van de Ateca, maar weet niet of het een toegevoegde waarde heeft op dit forum.

Staat er toevallig één op Marktplaats! Vette kleur hoor... (beetje late reactie ;)
 

Bijlagen

  • 802499BE-9CB6-4F10-8BD2-974FC22B406C.jpeg
    802499BE-9CB6-4F10-8BD2-974FC22B406C.jpeg
    216 KB · Weergaven: 119

dirk27

Forumguru
Even vraagje aan de mensen die een 03 FL hebben: kan iemand eens meten hoe breed die strip is in het midden van de grill vooraan? Ik wil op een Ambition FL met zwarte strip een chromen strip plakken.

Bedankt alvast!

Ik had het al eens eerder gedaan op een pre-facelift en niemand die het verschil zit met origineel :D
 

Schmart

Forumguru
Even vraagje aan de mensen die een 03 FL hebben: kan iemand eens meten hoe breed die strip is in het midden van de grill vooraan? Ik wil op een Ambition FL met zwarte strip een chromen strip plakken.

Bedoel je de grill of het gedeelte onder je nummerbord? :thumbsdown:
 

dirk27

Forumguru
Ik bedoel die doorlopende horizontale lijn in het gedeelte onder je kentekenplaat.

Bij de prefacelift, die chromen strip tussen de 2 mistlampen vooraan.

na-jpg.60457
 

Schmart

Forumguru
Bij de FL loopt deze strip nu onder de mistlampen door, en de 'buitenmaat' (dus meetlint om/tegen de chromen strip gespannen) is ongeveer 182cm. Althans, zo is dat op mijn O3 FL Style Business.
 
Laatst bewerkt:

Schmart

Forumguru
Ik heb maar even de schuifmaat erbij gepakt. De strip is 11mm breed/hoog, en 9mm diep. Het lijkt er ook op dat er twee onderbrekingen in de strip zitten, maar het is nu te donker om dat goed te zien...
 

Spector

Forumguru
Nee, ik vind het nog steeds lelijk
Vooral als led aan is, gekke onderbroken stukken die scheef staan. Nee, echt een mislukte verandering, vind ik.

Ik heb er even aan moeten wennen, maar met de led-streepjes in de koplamp die ik via VCDS ook aan heb laten zetten bij drl ziet het er heel anders uit en smoelt het eigenlijk heel goed.
 

Schmart

Forumguru
Het zal wel over de 'wimpers' gaan in de koplamp. Die waren bij mij al af-dealer of af-fabriek aan, gek genoeg.
 

Spector

Forumguru
Het zal wel over de 'wimpers' gaan in de koplamp. Die waren bij mij al af-dealer of af-fabriek aan, gek genoeg.
De wimpers brandden bij mij alleen als de koplampen aan stonden, bij DRL had ik alleen de 2x2 led strips onder de koplamp en nu dus ook met de "wimpers" aan.
 

Rofffel

Forumguru
Ik denk dat het bij de facelift wel mooi smoelt om de koplampen en de grill te verbinden met zwarte folie/lak. Dan maak je er een strakke 'boze' neus van.
De dubbele koplamp zal niet snel mijn favoriet worden.
 

Emiel2209

Actief lid
Moest ook wennen @Rofffel maar vind de led-lampen wel geslaagd. De gewone halogeen-pitten met de dagrijverlichting aan de zijkant vind ik echt geen porem. Maar zo heeft ieder z’n ding..
 
Bovenaan Onderaan