Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

dirkie996

Forumguru
Met de naam, "Red Baron", was het te denken, hé. Al dat van adel is, laat graag op zich wachten;). De eerste testen verlopen nog niet volgens plan.

richtofens-dr-i-s.jpg
 

Witte76

Forumguru
Als ge iets meer vindt om da AID te plaatsen, ik ben ook kandidaat. Groepsaankoop kondigt zicht miss aan als er nog mensen zijn:D

inderdaad, misschien kunnen we zo iets fixen in de toekomst. Ik zie dat ook helemaal zitten als het mogelijk zou zijn om deze in te laten bouwen en de prijs schappelijk blijft. Ik weet dat het niet goedkoop gaat zijn, maar het moet wel normaal blijven. Is tenslotte maar een gadget:tegek:
 

CBreedijk

Donateur
Als ge iets meer vindt om da AID te plaatsen, ik ben ook kandidaat. Groepsaankoop kondigt zicht miss aan als er nog mensen zijn:D

Wil jullie niet uit de droom helpen maar denk dat groepsaankoop voor Matze niet interessant is.
Delen kosten 1380. Hij zal geen mega korting krijgen bij Skoda tenzij hij er 25+ besteld?!?!

En dan moet hij elk voertuig stuk voor stuk aanpassen en coderen.

Nl doet ervaring wonderen maar t blijft tijd kosten.
 

Tuner111

Forumguru
Wil jullie niet uit de droom helpen maar denk dat groepsaankoop voor Matze niet interessant is.
Delen kosten 1380. Hij zal geen mega korting krijgen bij Skoda tenzij hij er 25+ besteld?!?!

En dan moet hij elk voertuig stuk voor stuk aanpassen en coderen.

Nl doet ervaring wonderen maar t blijft tijd kosten.

eerlijk denk ik ook niet dat er groepsaankoop zit aan te komen :) het kost immers te veel tijd & de AID is niet goedkoop :) dus ik denk gewoon dat je elk om de beurt zal moeten gaan als jullie dit willen hebben :)

ikzelf ga het hoog waarschijnlijk wel laten doen wegen idd een gadget freakje ben :D
 
Bovenaan Onderaan