Ik heb geen andere keus, keuze erg beperkt wegens regels. Ik zit sowieso vast aan deze motor. Dus tjsa dan kan ik wel gaan rijden......Dan zou ik zeker eerst even gaan zoeken naar een dealer die je kan laten proefrijden. Of neem jij een auto waar je nog nooit mee hebt gereden?
Ivm die slippende koppeling?Afspreken met werkgever dat je naderhand bij TVS of JD langs mag gaan om de DSG aan te laten passen ?
Top. Budget laat alleen LA niet meer toe. ACC nog net. Dus moet keuzes maken.Uitstekende keuze de 1.0 TSI! Meer dan genoeg vermogen en snel zat, zeker in combinatie met een DSG. ACC, BLIS en LA kan ik ook alleen maar toejuichen. Het geeft mij zoveel meer rust in het rijden.
Het is helaas zonder acc geworden. Iets met Leasebudget en dus keuzes. Gelukkig weet ik niet wat ik mis zullen we maar zeggen. Ach ja...we overleven het wel hoor.Heb nu 4 jaar in een O3C 2.0 TDi gereden met LA, VH en ACC. LA staat standaard uit, vind het irritant, VH kijk ik nooit naar, maar ACC zou ik voor geen goud meer willen missen! Wat een super uitvinding. Deze week krijg ik mijn nieuwe O3C met ACC!!!
Wanneer ik de melding krijg, zit de auto echt al dicht op de voorganger. Zou ik niet remmen dan vrees ik een kop-staart-aanrijding. Of ben ik te voorzichtig?
Ik heb exact hetzelfde zoals jij het beschrijft. Zodra je onder de 3km/u komt gaat hij die melding geven.Ik krijg die melding dus al wanneer ik nog aan het rijden ben. Ik zal vanmiddag eens testen als ik een grotere afstand instel, want nu heb ik hem op het kortst ingesteld.
File werkt volgens mij niet met acc. Op de Suberb is dat de optie traffic assist.In de handleiding staat toch duidelijk dat het systeem zelf kan stoppen en zelfs vervolgens weer kan gaan rijden? Ik heb speciaal deze optie gekozen tbv file rijden...